اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پذیرش، ارائه و چاپ 20 مقاله خبرنگار فارس در کنفرانس‌ها و همایش‌های خارجی و داخلی

در 10 ماهه سال‌جاری بیش از 20 مقاله موسی کاظم‌زاده، خبرنگار خبرگزاری فارس، فعال رسانه‌ای و پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز در چند کنفرانس و همایش ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در قالب ارایه سخنرانی، پوستر و منتشر شده است.

پذیرش، ارائه و چاپ  20 مقاله خبرنگار فارس در کنفرانس‌ها و همایش‌های خارجی و داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این مقالات بیشتر در راستای علوم اجتماعی، انسانی، علوم تربیتی، مدیریت، گردشگری، رسانه، حوزه قفقاز، کسب و کار بوده است که چهار مقاله در کنفرانس بین‌المللی پژوهش و مطالعات در روان‌شناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی دانشگاه نیوویژن و آکادمی بین‌المللی علوم گرجستان، دو مقاله در کنفرانس علمی بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی، اقتصاد و حسابداری کلن آلمان، سه مقاله در اولین کنگره دوسالانه تازه‌های روان‌شناسی و علوم رفتاری دانشگاه تبریز، دو مقاله در کنفرانس آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جهان دانشگاه استکهلم سوئد، یک مقاله در کنفرانس بین‌المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، استانبول- ترکیه، یک مقاله در کنفرانس بین‌المللی انستیتوی تاریخ و مردم‌شناسی دانشگاه داغستان، یک مقاله در مجله پژوهش‌های معاصر در علوم و تحقیقات، یک مقاله در کنگره بین‌المللی آینده‌پژوهی و چشم‌اندازسازی شهری ایران، یک مقاله در کنفرانس علوم تربیتی دانشگاه نیو ویژن گرجستان، یک مقاله دیگر در همایش علمی شهدای 27 دی دانشگاه تبریز و .... در قالب ارائه سخنرانی، پوستر و چاپ انتخاب شده است.

 از سویی در سه ماه اخیر نیز هفت مقاله دیگر کاظم‌زاده، در چند کنفرانس و همایش ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در قالب سخنرانی و پوستر و چاپ در مجموعه مقاله پذیرفته شده است.
 

 موسی کاظم‌زاده محقق حوزه فرهنگ، دین و رسانه  نزدیک سه دهه است که در این حوزه‌ها از جمله امور خبرنگاری و روزنامه‌نگاری مشغول به فعالیت است.

از دیگر دستاوردهای رسانه‌ای، علمی و پژوهشی موسی کاظم‌زاده، مسوول بخش خبر مدیریت روابط عمومی و پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز، می‌توان به کسب نزدیک به 50 عنوان برتر در بخش مقاله‌نویسی در همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، انتشار و چاپ بیش از 25 عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، ترویجی، فضای مجازی و ارائه بیش از 140 مقاله در همایش‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و کسب چندین عنوان رتبه اول تا سومی در جشنواره‌های مختلف از جمله کسب رتبه دوم و سوم هجدهمین و نوزدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد.
 

همچنین این کارشناس از سال 1390 تاکنون به عنوان کارشناس رسمی دادگستری در حوزه امور خبرنگاری و روزنامه‌نگاری؛ اظهارنظر در خصوص تخلفات خبرنگاران همچنین بررسی صلاحیت خبرنگاران در حوزه‌های مختلف خبری، رسیدگی و اظهارنظر در خصوص پرونده‌هایی با موضوع خبرگزاری، روزنامه، پایگاه اطلاع‌رسانی و رادیو و تلویزیون (در حوزه محلی و با تیراژ بالا)، را برعهده دارد.

انتهای پیام/ 60023/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول