اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تمهیدات لازم برای تنظیم بازار ایام پایان سال در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار در ایام پایان سال در استان کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای تنظیم بازار ایام پایان سال در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حشمت الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست فوقالعاده‌ ستاد تنظیم بازار گفت: برای رفاه حال مصرف کنندگان برنامه‌های تنظیم بازار ویژه تعطیلات نوروز در پایان سال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه اقلام اساسی مورد نیاز بازار تامین و ذخیره‌سازی شده است، افزود: این اقلام شامل برنج، گوشت، شکر و مرغ است که با قیمت مصوب در اختیار مصرف کننده‌ها قرار می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: البته کار نظارت مستمر بر چگونگی توزیع کالا همچون سال‌های گذشته در این ایام تشدید می شود که مصرف کنندگان با خیالی آسوده اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند.

در این نشست سالار حسین پور رئیس صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: حداقل ۶۵۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره سازی می‌شود.

وی افزود: به این منظور شرایط برای دریافت تسهیلات یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی برای مباشر مهیا شده تا کار ذخیره سازی میوه‌ی شب عید را به موقع انجام دهد.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به منظور  عرضه کالا با قیمت کمتر از بازار نمایشگاه‌هایی در شهر‌های استان از ۱۵ تا بیست و پنجم اسفند ماه دایر می‌شوند که در آن کالا با تخفیفی ملموس عرضه می‌شود.

حسین پور ابراز امیدواری کرد: کالا‌های اساسی متناسب با نیاز مصرف کننده‌ها تامین می‌شود.

انتهای پیام/82009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول