اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

وای فای پرسرعت فیس بوک به پورتوریکو رسید

فناوری وای فای پرسرعت فیس بوک سرانجام به کشور پورتوریکو رسید تا مردم در این کشور به اینترنت با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند.

وای فای پرسرعت فیس بوک به پورتوریکو رسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، ارائه خدمات وای فای پرسرعت فیس بوک در پورتوریکو با همکاری شرکت اینترنتی آئرونت صورت گرفته است.

ارائه آزمایشی این خدمات از 6 ماه قبل آغاز شده بود تا برخی کاربران با صرف هزینه پایین با اینترنت با کیفیت مناسب دسترسی یابند. قرار است به تدریج نقاط مختلفی در این کشور از این خدمات استفاده کنند.

با توجه به قدیمی بودن زیرساخت های مخابراتی پورتوریکو، راه اندازی خدمات پرسرعت وای فای در پورتوریکو ایده ای مناسب تلقی می شود. خدمات مذکور از طریق امواج 60 گیگاهرتزی در دسترس قرار می گیرد و شبکه ای از دکل های کوتاه به همین دلیل در نقاط مختلف پورتوریکو به کار گرفته شده است.

فیس بوک برنامه ریزی برای ارائه این خدمات را از سال 2016 آغاز کرده بود و سال گذشته از این طریق خدمات نسل پنجم خانگی را به طور آزمایشی در آلامدای کالیفرنیا نیز ارائه کرد. بدین منظور فیس بوک از همکاری کوالکوم نیز برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول