اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اگر دنبال تغییر وضع موجود هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت:اگر دنبال تغییر وضع موجود هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

اگر دنبال تغییر وضع موجود هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: آنچه که در سطح استان می‌بینیم این است که شور انتخاباتی وجود دارد و قطعا این انتخابات هم، مانند انتخابات‌ دوره‌های گذشته با شور و مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود.

اجازه ندهید اقلیت برای اکثریت تصمیم‌گیری کنند

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در تعیین سرنوشت فرد و جامعه تاثیر دارد بنابراین امیدواریم که مردم با اکثریت آرا نماینده اصلح را به مجلس بفرستند و اجازه ندهند که اقلیت برای اکثریت تصمیم بگیرند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: ما نباید نسبت به سرنوشت خودمان بی‌تفاوت باشیم چون در این صورت نمی‌توانیم افراد متعهد، متخصص، کارآمد و پاکدست را به مجلس بفرستیم.

اگر دنبال تغییر وضع موجود هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم

اصغری بیشترین دغدغه حال حاضر مردم را «مشکلات معیشتی و اقتصادی» بیان کرد و گفت: همه ما می‌دانیم که امروز مردم در بحث معیشتی، مسائل اقتصادی و اشتغالزایی در تنگنا و سختی هستند اما اگر به وضع موجود رضایت داریم در انتخابات شرکت نکنیم اما اگر به دنبال تغییر هستیم باید حتما در انتخابات شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم نماینده‌ای به مجلس راه پیدا کند که بتواند وضع موجود را تغییر دهد و مردم را از این گرفتاری، مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری نجات دهد.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: مردم در انتخاب کاندیدای خود باید به این نکات توجه داشته باشند که آیا این نماینده پاکدست است، باتجربه است و آیا پیشینه و سابقه خوبی در بین مردم دارد یا نه؟

به کاندیدایی که مجلس را پایگاهی تجاری برای جبران هزینه‌های خود می‌بیند رای ندهید

وی تاکید کرد: میزان هزینه‌کرد نامزدهای انتخاباتی یکی دیگر از نکاتی است که مردم در انتخاب خود باید به آن توجه کنند، وقتی حقوق سالیانه یک نماینده در مجلس بسیار پایین‌تر از میزان هزینه‌ای است که فرد در ایام تبلیغات هزینه می‌کند مشخص است که این فرد به مجلس به عنوان یک شرکت درآمدزا و تجاری نگاه می‌کند و مطمئنا چنین فردی در چهارچوب قانون و در چهارچوب مصلحت مردم حرکت نمی‌‌کند بلکه مجلس را پایگاهی تجاری برای جبران هزینه‌های خود می‌بیند.

اصغری افزود: نماینده‌ای که می‌خواهد با صرف هزینه‌های هنگفت به مجلس راه پیدا کند باید بداند که اگر می‌خواهد به حقوق مجلس قانع و راضی باشد و اگر می‌خواهد سالم کار کند و دست پاک باشد نمی‌تواند این هزینه‌های هنگفت را جبران کند اما اگر هدف دیگری از حضور در مجلس داشته باشد بحث متفاوت است.

وی به نقش احزاب در انتخابات اشاره کرد و گفت: در ایام انتخابات احزاب باید بتوانند برای مردم روشنگری کنند یعنی هم شاخص‌ها و ویژگی‌های نماینده اصلح را برای مردم تبیین کنند و هم بتوانند زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم آورند.

وی گفت: امیدواریم این بار نیز مردم همانند گذشته و با هدف تغییر وضع موجود با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق کنند و افراد اصلح که دغدغه مردم را داشته باشند نه دغدغه جیب خود را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول