اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مناظره انتخاباتی در دانشگاه ارومیه برگزار شد

مناظره انتخاباتی به همت جامعه اسلامی دانشگاه ارومیه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

مناظره انتخاباتی در دانشگاه ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در  جلسه مناظره انتخاباتی که به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه برگزار شد، آقایان  ذاکر،  داداش زاده، چوداری،کامیار، غفاری قره باغ،  امامی وجلال‌زاده از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشته و باهم به مناظره پرداختند.

در این جلسه هریک از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ارومیه نیز با طرح سوال از کاندیدا ها به بیان مواضع خود پرداختند، که در این بین پخش فرم تعهدنامه شفافیت کاندیداها هنگام سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی و درخواست این تشکل از کاندیداها جهت امضای آن، حاشیه ساز شد.

 

در ادامه هریک از کاندیداها به بیان مواضع خود پرداختند :

سید احمد غفاری یکی از نامزدهای جوان انتخابات مجلس در ارومیه گفت: مشکل اصلی کشور را پاکدستی و صداقت مسئولین می‌دانم، امام (ره) با صداقت بود که توانست مردم را متحد کرده و انقلاب ۵٧ را رقم بزند.

وی در ادامه افزود: شفافیت را از خودمان شروع کنیم و به آن نگاه شعاری نداشته باشیم. همه‌ی مسوولین در تراز انقلاب اسلامی موظفند خود را در اتاق شیشه‌ای قرار دهند.

سید سلمان ذاکر  دیگر نامزد نمایندگی مجلس نیز اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی‌ما رسیدگی به وضعیت نابسامان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خواهد بود، وی با اشاره به عملکرد خود در دوران نمایندگی و پیگیری طرح خودروی مشترک ایران و ترکیه از مسوولین نسبت به مسکوت ماندن این طرح انتقاد کرد.

همچنین وی در جواب سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود، چرا نام شمارا در همه‌ی لیست‌ها می‌بینیم، گفت: من فراجناحی هستم و افتخار می‌کنم که در همه‌ی لیست‌ها حضور دارم.

 

وحید جلال‌زاده  دیگر نامزد نمایندگی مجلس نیز با انتقاد از فساد و تبعیض گفت: آن چیزی که اقتصاد، فرهنگ و همه‌ی مسایل کشور را تحت تاثیر قرار داده است، فساد و تبعیض و فقر است و راه علاج مشکلات کشور را در اجماع نخبگان کشور بر مدل مشترک پیشرفت می‌دانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول