اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح خانه‌های محروم روستایی در کیاسر بهشهر + تصاویر

سه خانه محروم روستای کیاسر شهرستان بهشهر توسط سپاه کربلای مازندران با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده و تحویل صاحبان آنها شده است.

افتتاح خانه‌های محروم روستایی در کیاسر بهشهر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم افتتاح سه خانه محروم روستای کیاسر شهرستان بهشهربا حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.

حسن محمدرضایی در این مراسم با تشکر و قدردانی بانیان چنین طرح‌هایی به سجایای اخلاقی بانو فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: ایشان در عبادات خویش، دعا برای همسایگان و دیگران را بر خود ترجیح می‌دادند و این همان فرهنگ توجه به دیگران است.

وی افتتاح خانه محرومان و محرومیت‌زدایی را فرهنگ اهل بیت و بانو فاطمه زهرا (س) دانست و تاکید کرد: این فرهنگ باید در جامعه رواج  پیدا کند و تداوم داشته و مردم و مسؤولان نگاه محرومیت‌زدایی داشته باشند زیرا این موضوع ریشه در دین اسلام دارد و دارای ارزش است.

جانشین فرمانده سپاه مازندران راز ماندگاری انسان را عمل صالح عنوان کرد و افزود: عمل صالح تنها به نماز و عبادت نیست بلکه عمل صالح خدمت به خلق است، به فکر همسایگان و اطرافیان بودن و دلی را عمیقا شاد کردن قرب الهی را به دنبال دارد.

محمدرضایی با بیان اینکه به رغم تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیار بعد از انقلاب اسلامی، هنوز مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد و بسیاری از مردم حتی از امکانات اولیه بی‌بهره اند، خاطرنشان کرد: این توان در دولت‌ها وجود ندارد که بتوانند به همه مشکلات بپردازند و منطقی هم نیست که انتظار حل همه مشکلات را از دولت داشت.

وی افزود: بنابراین راه حل در مشارکت مردم و دولت است، در جنگ تحمیلی نیز اگر تمام کارها بر دوش دولت بود هرگز موفق نمی‌شد بنابراین نیاز به مشارکت مردم برای حل مشکلات ضروری است و منطق امروز نیز ایجاب می‌کند که همه با هم برای آبادانی مملکت قدم برداریم.

همچنین حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر در حاشیه افتتاح خانه محروم در جمع خبرنگاران با اشاره به محرومیت‌زدایی اظهار کرد: به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد، سه واحد خانه محروم در روستا‌های کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

وی با اعلام اینکه  واحد‌ها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد، افزود: برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 فرمانده سپاه بهشهر در ادامه از افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.

پورقربان خاطرنشان کرد: ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دوردست  یکی از مأموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که  این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول