اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

قهر با انتخابات؛ آری یا نه؟

شرکت حداکثری، مسئولانه و با دقت مردم، زمینه را برای روی کار آمدن نیروهای کارآمد جوان جهادی باز می‌کند؛ همان نیروهایی که هر آنچه خدمت در جامعه است، مرهون تلاش شبانه‌روزی آن‌هاست؛ مردانی از جنس حاج قاسم.

قهر با انتخابات؛ آری یا نه؟

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، برخی استدلال‌شان این است که برای تنبیه جریان اشرافی که روی سرنوشت این مردم، چنبره زده‌اند و از سفره انقلاب برای خود سهم فراوان برداشته‌اند، انتخابات را تحریم می‌کنیم.

این دسته از مردم ضد انقلاب نیستند؛ دل بسته به مردم و اهداف انقلاب‌اند؛ گله‌مند از ناکارآمدی‌ها، بی‌عرضگی‌ها، دزدی‌ها و اختلاس‌ها هستند. بنا دارند با تحریم انتخابات، این دسته از مسئولین نظام را تنبیه کنند و به خود آورند که متوجه شوند که چه مسیری را بر خلاف خواست مردم انتخاب کرده‌اند.

باید به بسیاری از این دسته از مردم حق داد، حقیقتاً جریان نق بزن ناکارآمد، بی اعتنا به مردم و مصالح آن‌ها، کمر معیشت بسیاری از مردم را خم کرده است. علی الخصوص در این چند سال اخیر واقعاً اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم، تنزل حسابی کرده است.

اما راه حلی که این دسته از مردم انتخاب کرده‌اند، حقاً راه حل غلط و خطرناکی است. سوال اساسی این است عدم شرکت در انتخابات، دقیقاً به نفع چه جریانی و به ضرر چه جریانی است؟

شرکت حداکثری مسئولانه و با دقت مردم، زمینه را برای روی کار آمدن نیروهای کارآمد جوان جهادی باز می‌کند، همان نیروهایی که هر آنچه خدمت در جامعه است، مرهون تلاش شبانه‌روزی آن‌هاست، مردانی از جنس حاج قاسم.

قهر با انتخابات، دقیقا نیرو و قوه نظام (یعنی آن نیرویی که سد راه جریان بی‌عرضه است، یعنی طیف نیروهای خدوم ملت) را به شدت کاهش می‌دهد.

روشن است که شرکت در انتخابات اصلی‌ترین پیامی که به کل دنیا مخابره می‌کند، حمایت از اصل نظام به معنای جریان انقلابی خدوم مردم است و شرکت نکردن در انتخابات، تنها گذاشتن این جریان.

به وضوح در فرض شرکت نکردن در انتخابات، پیام ارسالی به کل دنیا، مخالفت با این جریان خواهد بود و جریان غیرمردمی فرصت‌طلب تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول