اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

گزارش جالب «المیادین» درآستانه انتخابات، از اهتزاز «پرچم ایران» در سراسر تهران

یک شبکه خبری لبنانی که بعد از تحولات سالروز انقلاب اسلامی در حال پوشش اخبار انتخابات مجلس است، در گزارشی به پرچم ایران و نصب تعداد زیادی از آن در سراسر پایتخت پرداخت.

گزارش جالب «المیادین» درآستانه انتخابات، از اهتزاز «پرچم ایران» در سراسر تهران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پرچم‌های به اهتزاز در آمده در تهران، توجه شبکه خبری المیادین لبنان را که این روزها به دلیل سالروز انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، از استودیو تهران در حال پوشش ویژه تحولات ایران است، به خود جلب کرد.

«بیسان طرّاف»‌ خبرنگار اعزامی المیادین در گزارشی گفت، «اینجا، تهران، هر چقدر هم نظرات، رویکردها، احزاب و گروه‌ها متعدد و مختلف باشند، رویکردشان یکی است، همانطور که پرچم‌شان یکی است».

 

طرّاف گفت: این پرچم سه رنگ سرخ و سفید و سبز که واژه الله در مرکز آن قرار گرفته، تاریخ چهل ساله جمهوری اسلامی ایران را حکایت می‌کند که هدفش همیشه ایجاد وحدت بوده است.

خبرنگار المیادین اضافه کرد: در پایتخت هر کجا و به هر سو که بروید، پرچم‌های سه رنگ ایران را برافراشته می‌بینید. رنگ سبز پرچم نماد سرزندگی و سرسبزی سرزمین ایران و وجود حیات و زندگی در آن است. رنگ سفید نماد صلح و رنگ سرخ آن همیشه نماد شهدایی است که خونشان را در راه ایران دادند.

گزارش المیادین از سطح شهر تهران

 

خبرنگار المیادین به یکی از کارگاه‌های تولید و چاپ پرچم ایران رفت و توضیح داد که پرچم، برای آماده شدن مراحل متعددی را پشت سر می‌گذارد. «امیر طالبیان» صاحب یکی از کارگاه‌هایی که به تولید پرچم ایران مشغول است به المیادین گفت، پرچم‌های فوق‌العاده بزرگی که در سطح شهر می‌بینید، تولید ماست. ما به این کار خود افتخار می‌کنیم. پرچم ایران نماد مشترک همه ایرانی‌ها با همه تفاوت‌هایشان است.

 

گزارشگر المیادین در پایان با اشاره به وجود برخی پرچم‌های مناسبتی دیگر در کنار پرچم ایران گفت، هر چقدر هم که مناسبات بیشتر شود و پرچم‌هایی دیگر نصب شود، باز هم وجه مشترک همه ایرانیان، پرچم ایران است؛ نمادی که وابستگی مشترک ایرانیان را به آنان یادآوری می‌کند؛ وابستگی به میهنی که در مقابل همه چالش‌ها، با وحدت تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول