اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نصیرزاده: اولتیماتومی به شیخ‌لاری نداده‌ایم/ آذری پاسخ‌های غیرمنتظره من را هم باید بشنود

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: هم سنم از آذری بیشتر است و هم تجربه بیشتری از او دارم و حتماً پاسخ او را خواهم داد.

نصیرزاده: اولتیماتومی به شیخ‌لاری نداده‌ایم/ آذری پاسخ‌های غیرمنتظره من را هم باید بشنود

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط حال حاضر ماشین‌سازی و اینکه سرمربی این تیم اولتیماتومی داده شده است، اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و در مرز آمادگی خوبی قرار دارند. اصلاً چنین چیزی نیست که ما به سرمربی تیم اولتیماتوم داده باشیم. احد شیخ‌لاری مربی خوب و فرد قابل اطمینانی است. او انسجام بسیار خوبی به تیم داده و ان‌شاءالله در بازی‌های پیش رو نتایج خوبی می‌گیریم. ما قطعا تا آخر فصل از او حمایت می‌کنیم و او هم در کنار ما خواهد بود.

مدیرعامل ماشین‌سازی در مورد سرانجام باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: با وکیل لوسیانو پریرا در برزیل مذاکرات خوبی داشته‌ایم. فعالیت‌هایی هم از طریق یک وکیل سوئیسی انجام دادیم. او به مقر فیفا رفته، مذاکراتی را با مسؤولان مربوطه انجام داده و مشکلات ما را برای آن‌ها تشریح کرده است. منتظر پاسخ فیفا در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستیم.

نصیرزاده در خصوص اینکه آیا شیمبا قبول نمی‌کند که این پول را در ایران از طریقی دریافت کند، گفت: خیر. من چندین بار با او صحبت کرده‌ام. شیمبا حساب داخل ایران ندارد و برای اینکه حسابی در خارج از کشور باز کند، باید از ایران خارج شود. بنابراین باید تا آخر اردیبهشت صبر کنیم که حساب جدیدی را به ما معرفی کند. مذاکرات مثبتی را با او انجام داده‌ایم و قصد اذیت کردن باشگاه را ندارد. راحت‌ترین بازیکنان در ایران بازیکنان برزیلی هستند، بدترین بازیکنان، بازیکنان بریتانیایی هستند و غیرمنتظره‌ترین بازیکنان کروات‌ها هستند.

وی در مورد پرداختی به بازیکنان تصریح کرد: دریافتی بازیکنان ما مطلوب بوده و مانند سایر باشگاه‌ها عمل کرده‌ایم. به احتمال زیاد تا آخر سال هم درصد دیگری به آنها پرداخت می‌کنیم.

نصیرزاده در واکنش به اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون موضوعاتی مانند اساسنامه فدراسیون و موضوع مالکیت مشترک باشگاه‌های ماشین‌سازی و تراکتور گفت: این موضوع ربطی به مالکیت دو باشگاه ندارد و در مورد قباله‌های کهنه نباید حرف بزنیم. ضمن اینکه مشکلی از حیث اساسنامه نداریم و مورد تایید کنفدراسیون آسیا است. فعلا نمی‌خواهم صحبتی کنم. من هم سنم از آذری بیشتر است و هم تجربه بیشتری از او دارم. منتظر مصاحبه من طی چند روز آینده باشید. می‌دانم چه زمانی صحبت کنم. حتماً پاسخ او را خواهم داد و باید پاسخ‌های غیرمنتظره من را هم بشنود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول