اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آذری جهرمی:با متخلفین مزاحمت‌های انتخاباتی شدیدا برخورد می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌ها توسط برخی از ستادهای انتخاباتی غیرقانونی است.

آذری جهرمی:با متخلفین مزاحمت‌های انتخاباتی شدیدا برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتی درباره برگزاری انتخابات گفت: ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌ها توسط برخی از ستادهای انتخاباتی برای مردم آزاردهنده است، به طوری که مردم می‌پرسند شماره تلفن ما را از کجا آورده‌اند؟

وی افزود: ارسال پیامک انبوه توسط ستاد پایگاه‌های انتخاباتی برای مردم به عنوان حق‌الناس و خط قرمز این وزارتخانه است، به طوری که با متخلفین شدیداً برخورد خواهیم کرد که در این رابطه باید بگویم ستادهای انتخاباتی هر که می‌خواهند باشند، با شکایت در سامانه 195 توسط مردم این وزارتخانه موضوع را پیگیری خواهد کرد. 

جهرمی در توئیت خود اضافه کرد: امروز از معاون رئیس سازمان تنظیم مقررات خواستم موضوع ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستادهای انتخاباتی را پیگیری کند، چرا که انتخابات باید در فضایی برگزار شود که مردم بدون آزردگی خاطر و در آرامش کاندیداهای خود را انتخاب کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول