اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیش‌بینی میوه کافی با کیفیت و قیمت مناسب برای نوروز ۹۹

معاون استاندار تهران از پیش‌بینی میوه کافی با کیفیت و قیمت مناسب در روزهای پایانی سال برای نوروز ۹۹ خبر داد.

پیش‌بینی میوه کافی با کیفیت و قیمت مناسب برای نوروز ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، محمد امامی امین معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران پس از بازدید از سردخانه‌های شهرستان ری که صبح امروز با همراهی اعضای کارگروه تنظیم بازار استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ایام پایانی سال اعضای کارگروه تنظیم بازار استان تهران از مراحل ذخیره‌سازی و نگهداری میوه شب عید در سردخانه ها بازدیدی کردند و از نزدیک شرایط این کار مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی حدود ۴۵۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰۰ سیب در سردخانه‌ها ادامه داد: میوه پیش‌بینی شده در ایام پایانی سال در ۶۵۰ نقطه غرفه و واحدهای صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر تهران عرضه می‌شود.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: بر اساس بازدید و بررسی‌های صورت گرفته میوه تهیه شده برای نوروز ۹۹ به مقدار کافی و دارای کیفیت و قیمت مناسب است و انتظار می‌رود رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

امامی امین در پایان ابراز داشت: میوه مورد نیاز شب عید در شهرستان‌های استان تهران نیز به میزان مورد نیاز که از سوی فرمانداران اعلام می‌شود، بموقع توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول