اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستانی‎ها باشور به پای صندوق‎های رأی می‎روند/ مشکلات اقتصادی مانع حضور پای صندوق‎های رأی نیست

گلستان با جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری همواره در صحنه‌های مختلف حضور پرشور داشته و انتظار می‎رود گلستانی‎های ولایتمدار باری دیگر در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‎های رأی حماسه‎ای دیگر خلق کنند.

گلستانی‎ها باشور به پای صندوق‎های رأی می‎روند/ مشکلات اقتصادی مانع حضور پای صندوق‎های رأی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأیید شورای نگهبان دوم اسفند ماه سال جاری برگزاری می‎شود در این روزهای پایانی تبلیغات تعداد زیادی از نامزدها و طرفدارانشان در سطح استان به طرق مختلف در حال معرفی خود به مردم هستند.

 گلستان با جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری همواره در صحنه‌های مختلف حضور پر شور داشته و انتظار می‎رود گلستانی‎های ولایتمدار باری دیگر در دوم اسفند ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‎های رأی حماسه‎ای دیگر خلق کنند.

* شرکت در انتخابات دشمنان انقلاب را مأیوس خواهد کرد

یک شهروند گلستانی در خصوص شرکت در انتخابات دوم اسفند در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و هر ایرانی که عاشق مملکت خود باشد بدون تردید در دوم اسفند ماه پای صندوق‎های رأی حاضر خواهد شد.

علی ساوری با بیان اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در آینده حضور مقتدرانه در انتخابات خواهند داشت، افزود: باید سرنوشت خود را به یک فرد اصلح بسپاریم، من همچون هر ایرانی ولایتمدار در انتخابات دوم اسفند ماه شرکت می‎کنم به امید آنکه کشور و استان ما به سمت توسعه پیش برود و شاهد آبادانی آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهد کرد فراموش نکنیم ما به تمام شهدایی که برای امنیت و حفاظت از کشور جان خود را نثار میهن و مردم کردند مدیون هستیم، آنها برای بقا و حفظ کشور جنگیدند پس برای حضور پر اقتدار کشور در عرصه جهانی باید در انتخابات و سرنوشت کشور مشارکت کنیم.

* مردم با شناخت کافی نمایندگان خود را انتخاب کنند

شهروند دیگری در گفتگو با خبرنگار فارس از گرگان با تأکید بر شرکت مردم در انتخابات اظهار کرد: در چند سال اخیر به دلیل تحریم‎های ظالمانه، مردم کشور ما با مشکلات اقتصادی فراونی روبرو شدند اما این مسأله نباید مانع از رفتن به پای صندوق‎های رأی شود.

آرزو اسلامی با بیان اینکه مردم باید با یک انتخاب آگاهانه فردی اصلح، معتقد و قانون مدار را روانه مجلس کنند، تصریح کرد: بدون تردید با یک انتخاب درست شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود در واقع نرفتن به پای صندوق‎های رأی تنها شادمانی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت و اگر به کشورمان علاقه‎مند هستیم و می‎خواهیم شاهد توسعه و آبادانی کشور باشیم باید فردی اصلح را برای ورود به مجلس و قانون‌گذاری انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: شاید یکی از دلایلی که برخی مردم از نمایندگان خود در دوره‎های قبل رضایت نداشتند عدم توجه و شناخت کافی به فرد مورد نظر بود باید یاد بگیریم برای انتخاب‎های مهم زندگی خود شناخت کافی داشته باشیم به خصوص انتخاباتی از جمله مجلس که با آینده کشور در ارتباط است.

* یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گلستانی واجد شرایط رأی دادن هستند/  پیش بینی ۱۳۸۹ شعبه اخذ رأی در سطح گلستان

دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز تعداد نامزدهای تأیید نهایی شده را ۱۷۴ نفر در سطح استان عنوان کرد و گفت: برای این دوره از انتخابات یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گلستانی واجد شرایط برای رأی دادن هستند و ۷۱ هزار رأی اولی داریم.

حمیدرضا ملک‌حسینی با اشاره به تاریخ تولید رأی اولی‎ها برای شرکت در انتخابات گفت: با توجه به اینکه سن رأی دادن هجده سال تمام است و انتخابات در دوم اسفند برگزار می‎شود متولدین دوم اسفند سال 1380 به ما قبل می‎توانند به عنوان رأی اولی در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در استان گفت: ۱۳۸۹ شعبه اخذ رأی در سراسر استان پیش‌بینی شده است نسبت به دوره قبل چهار درصد افزایش تعداد شعب داشتیم در واقع از این تعداد شعب یک‌هزار و ۱۰۰ شعبه ثابت و ۲۸۹ شعبه سیار می‎باشند تعداد ۵۸۵ شعبه شهری و ۸۰۴ شعبه روستایی در سطح استان وجود دارد.

* فرایند رأی‌گیری به صورت الکترونیکی در سطح گلستان انجام می‎شود

دبیر ستاد انتخابات گلستان عوامل اجرایی در حوزه‎های ستادی و اخذ رأی را ۳۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تمام استعلامات مربوط به اخذ رأی در سراسر کشور و استان الکترونیکی انجام می‎شود، دستگاه‌های احراز هویت تحویل گرفته شده و به اندازه کافی در اختیار حوزه‎ها قرار گرفته است.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۷۴ دستگاه احراز هویت در سطح استان موجود است و به هر شعبه یک دستگاه اختصاص داده‎ایم همچنین ۲۸۵ دستگاه احراز هویت به صورت ذخیره نگه داشتیم تا اگر احیانأ در یکی از حوزه‎ها یا شعب اتفاقی پیش بیاید از این دستگاه‌ها استفاده شود.

در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفند ماه، گلستانی‌ها که همواره در صحنه‎های انتخابات حضور پررنگی داشتند امسال هم خود را برای یک حضور پرشور آماده می‎کنند و این مهم را در دوم اسفند ماه ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۸۳۰۱۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول