اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبان خراسان رضوی از کشف بیش از 8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال توسط مرزبانان این استان خبر داد.

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاءالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور، مرزبانان این فرماندهی طی دو عملیات جداگانه موفق شدند 27 کیلو و 765 گرم مواد مخدر را کشف کنند. 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته مرزداران هنگ مرزی تایباد در درگیری با قاچاقچیان مسلح 15 کیلو و 375 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، قاچاقچیان نیز که عرصه نبرد را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی به آن طرف مرزها گریختند.

وی بیان کرد: در همین راستا در ایست و بازرسی مرزی 17 شهریور، مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق از یک دستگاه خودرو شخصی 12 کیلو و 390 گرم ماده مخدر از نوع حشیش که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح کردند.

سردار جان‌نثار افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد همچنین طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی در گروهان مرزی 17 شهریور هنگ تایباد، موفق شدند بیش از 8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال را کشف کنند و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع مربوطه کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی یادآور شد: مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور در مرزهای استان به‌طور شبانه‌روز تداوم دارد و با کسانی که در کار قاچاق دست داشته باشند به‌شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول