اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رمارم با حمایت غیرکارشناسی خود والیبال خراسان را به بیراهه برد

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون والیبال، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت والیبال نهایت همکاری را با پیام داشتند، اما حمایت‌های غیرکارشناسی خانم رمارم والیبال را به ورطه سقوط و بیراهه برد.

رمارم با حمایت غیرکارشناسی خود والیبال خراسان را به بیراهه برد

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص صحبت‌های شهناز رمارم عضو شورای شهر مشهد درباره والیبال و باشگاه پیام اظهار کرد: نمی‌دانم به چه دلیل این صحبت‌ها حالا که پیام حذف شده، مطرح می‌شود؟! اگر به فکر والیبال و حمایت از آن هستید، لطفا  اطلاعات غلط به مردم ندهید.

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی ادامه داد:  شما مسؤول اداره شهر هستید، حالا مشخص نیست به‌خاطر حمایت اشتباه از فردی که فوتبال خراسان را هم بیچاره کرده بود و همچنین حمایت یکی از بازیکنان چگونه وارد والیبال شدید، اما من عمرم را در ورزش خراسان به‌ویژه والیبال گذاشته‌ام و تا انتها از حق والیبال و هواداران فهیم و دلسوخته‌اش دفاع می‌کنم، این را هم باید بگویم امتیاز لیگ برتری سال گذشته را بنده شخصا از فدراسیون گرفتم و شما در این خصوص هیچ کاری نکرده‌اید. 

وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت والیبال نهایت همکاری را با پیام داشتند، اما حمایت‌های غیرکارشناسی شما والیبال را به ورطه سقوط و بیراهه برد.

قوچان‌نژاد گفت: حمایت صحیح شورای پنجم که در رأس آن حیدری، اصولی ، شهردار و دیگر اعضای شورای شهر همچنین خرمی در مؤسسه شهرآرا، سبب شد تا مشهدی‌ها پس از سال‌ها غیبت در والیبال در اولین سال بر سکوی سوم ایران برسند تا شور و نشاط تقدیم مردم شود، حمایت مدیریت شهری در سال گذشته ورزش را در خراسان زنده کرد و نه تنها ما در والیبال، بلکه تمام رشته‌های ورزشی قدردان این نگاه مثبت هستند. 

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی تاکید کرد: در جواب صحبت‌های رمارم باید بگویم، ناراحتی شما از بنده این است که سال گذشته سهوا در مصاحبه‌ها از شما یاد نکرده بودم و این موضوع شما را به‌شدت عصبانی کرده بود تا جایی که شخصا به من زنگ زدید و اظهار ناراحتی عمیق خود را به شکل دیگری مطرح کردید، پس لطفا به وجدانتان رجوع کنید و در پیشگاه خدا به مردم عزیزمان اطلاعات غلط ندهید.

وی ادامه داد: شما باید پاسخگوی عملکرد خود و حمایت‌های کورکورانه از پیام باشید، آن روزی که گفتید تیم والیبال امسال فقط باید با مدیرعامل پیام باشد، امروز هم پاسخگوی سقوط و انحلال نماینده والیبال خراسان باشید، همگان می‌دانند که این تیم با حمایت شما شکل گرفت و این موضوع بارها از طریق باشگاه پیام اعلام شد و حالا باید پاسخگوی عملکرد خودتان باشید.

رئیس هیأت والیبال خراسان رضوی ادامه داد: همه تلاش ما حفظ سهمیه لیگ برتری و دفاع از اعتبار والیبال استان است، اما مطمئن باشید با پشتیبانی عاشقان و دلسوختگان واقعی ورزش، بیش از این رنج و غم هواداران فهیم والیبال مشهد و خراسان رضوی را تحمل نخواهیم کرد و با تمام وجود برای اعتلای والیبال تلاش می‌کنیم تا در سال آینده نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول