اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 30بهمن‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، «رضا حسن‌بیگی» مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: با اعلام نیاز مبنی بر برگزاری انتخابات الکترونیکی در این استان زیرساخت‌های ارتباطی لازم با تجهیز فیبرهای نوری در تمام نقاط درخواست شده تامین شده است و در زمان برگزاری انتخابات هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

وی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت استان کلیه زیرساخت‌های ارتباطی استان شامل یک هزار و ۲۲۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری، ۱۳۰ گیگابیت بر ثانیه ظرفیت دیتا و راه‌اندازی هفت ایستگاه پرظرفیت رادیویی جهت پوشش و سرویس دهی به شرکت مخابرات و سایر اپراتورها را در راستای برگزاری انتخابات فراهم کرده است.

پیش‌بینی ۱۶ صندوق سیار اخذ رای برای روستاهای سیروان

«جواد رحیمی‌مقدم»  فرماندار سیروان با اشاره به راه‌اندازی ۲۳ صندوق ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: از این تعداد ۱۶ صندوق سیار برای جمع‌آوری آرای روستاییان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرستان سیروان دارای ۶۵ روستا با چهار هزار خانوار است و حدود ۸۲ درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند بنابراین تدابیر لازم برای اخذ رای روستاییان اندیشیده شده است و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

۳۲ هزار آبدانانی واجد شرایط رای دادن هستند

«سیروس مرادحاصلی» فرماندار آبدانان، گفت: از جمعیت ۶۰ هزار نفری این شهرستان ۳۲ هزار نفر واجد شرایط رای هستند.

وی افزود: تعداد شعب اخذ رای در آبدانان ۶۶ مورد است که از این تعداد ۴۳ شعبه مربوط به بخش مرکزی، ۱۲ شعبه مربوط به بخش سرابباغ و ۱۱ شعبه بخش کلات است.

فرماندار آبدانان بیان داشت: تعداد شعب اخذ رای در آبدانان ۶۶ شعبه است که از این تعداد ۵۰ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار آمادگی اخذ آراء واجدین شرایط را دارند.

پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات

«محمد نوذری» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده در حوزه جنوب استان مشارکت مردم در انتخابات حدود ۷۵ درصد و در حوزه شمالی استان قریب ۶۷ درصد است و در کل استان بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردم استان در انتخابات را خواهیم داشت.

وی بحث ایلات و قومیت‌ها را در استان ایلام اصلی ترین مؤلفه‌های انتخابات در استان ایلام دانست و افزود: انسجام ایلی در استان ایلام بسیار خوب است و باعث تقویت خرده فرهنگ‌ها خواهد شد ولی در مباحث کلان سیاسی باعث ایجاد مشکل می‌شود.

سامانه بارشی امشب در ایلام تقویت می‌شود

« احسان احمدی‌نژاد» کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: بارش باران از امشب در استان تقویت شده و سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا پنجشنبه اول اسفندماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: این سامانه بارشی تا ساعاتی از روز پنجشنبه در استان فعال است و از امروز وزش باد شدید و احتمال نفوذ گرد و غبار نیز وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اظهار کرد: روز جمعه هم گاهی وزش باد شدید و احتمال بارش‌های پراکنده به علت رطوبت موجود در هوا دور از انتظار نیست.

امنیت و آرامش شعبه‌های اخذ رای خط قرمز پلیس است

سرهنگ «جمال موسوی» فرمانده انتظامی ایلام گفت: از مدت‌ها قبل تمام برنامه ریزی ها برای حفظ امنیت و آرامش انتخابات اندیشیده شده و در چند روز آینده تا روز برگزاری انتخابات تمامی رده‌های پلیس در شهرستان ایلام در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع تبلیغات کاندیداها فعالیت گشت‌های پلیس در سطح شهرستان افزایش یافته است، افزود: در این ایام وظیفه پلیس حفظ آرامش مردم و پیشگیری از وقوع حوادث است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول