اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شور انتخاباتی در یاسوج به روایت 2 عکس ماندگار

در این دوره از انتخابات در همه حوزه‌های سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد شور و هیجان انتخاباتی به اوج خود رسیده و خوشبختانه در این بین تاکنون اتفاق ناگواری رخ نداده است.

شور انتخاباتی در یاسوج به روایت 2 عکس ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در همه انتخابات‌هایی که تاکنون از روز اول پیروزی انقلاب در کشور برگزار شده؛ استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث حماسه حضور در پای صندوق‌های رأی و شورآفرینی انتخاباتی جز استان‌های اول تا سوم در کشور بوده و از حیث مشارکت گاه در چندین انتخابات در کل کشور رتبه اول حضور از آن استان بوده است.

کیست که نداند مهیج‌ترین زمان در استان کهگیلویه و بویراحمد از شهر یاسوج مرکز استان گرفته تا دور افتاده‌ترین روستاها در زیلایی، ایام منتهی به انتخابات است.

در این دوره از انتخابات در همه حوزه‌های سه گانه استان شور و هیجان انتخاباتی به اوج خود رسیده و خوشبختانه در این بین تاکنون اتفاق ناگواری رخ نداده است.

در این دو تصویر به وضوح شور و هیچان انتخاباتی در شهر یاسوج مرکز استان مشاهده می‌شود که جوانان خطر را به جان می‌خرند تا در متن انتخابات حضور فعال داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول