اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای پوشش ترافیکی مسیر‌های منتهی به شعب اخذ رای

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از آمادگی پلیس راهور این استان برای پوشش ترافیکی مسیر‌های منتهی به شعب اخذ رای خبر داد.

آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای پوشش ترافیکی مسیر‌های منتهی به شعب اخذ رای

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی فردا در استان کرمانشاه در دو زمان مختلف خبر داد.

وی در توضیح محدودیت ترافیکی نخست، گفت: محدودیت اول پلیس راهور استان از ساعت 11 صبح در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرهای استان اعمال می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، این محدودیت ترافیکی در شهر کرمانشاه را از میدان آزادی تا سرراه نواب و تمامی معابر فرعی که منتهی به خیابان مدرس می‌شوند، عنوان کرد.

وی محدودیت دوم ترافیکی را مختص زمان برگشت صندوق‌های اخذ رای به فرمانداری و بخشداری‌های تابع استان اعلام و بیان کرد: فردا (دوم اسفندماه) از ساعت 18 از مسیرهای منتهی به فرمانداری‌‌ها و بخشداری‌های تابعه استان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

غلامی تصریح کرد: در شهر کرمانشاه در بلوار فرمانداری حدفاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری، حتی در معابری که ورودی به سمت میدان فرمانداری دارند از جمله بلوار شهید بهشتی به میدان فرمانداری، بلوار شهید بهشتی به تقاطع دادگستری، بلوار راهنمایی و رانندگی به میدان فرمانداری و خیابان باغ‌نی به میدان فرمانداری مشمول این محدودیت تردد خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول