اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بارش برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی/ داشتن زنجیر برای تردد چرخ الزامی است

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش برف در سطح استان گفت : رانندگان وسائط نقلیه خودرا به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بارش برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی/ داشتن زنجیر  برای تردد چرخ الزامی است

رضا کریمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در اکثر محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌شرقی از جمله  آزادراه تبریز-زنجان بارش برف وجود دارد، از این رو همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورها الزامی است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بارش، رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت به انجام سفر علاوه‌بر داشتن زنجیر چرخ تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن خودرو مطمئن بوده و قبل از حرکت اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

سرپرست پلیس راه استان از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از زنجیر چرخ در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه‌آلود بودن هوا، چراغ بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول