اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا صادر شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از صدور و ابلاغ دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری خبر داد.

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا صادر شد

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص شیوع ویروس کرونا در کشور و احتمال رسیدن آن به تهران گفت: به هر تقدیر این ویروس به کشور ما نیز رسیده است و چندین نفر را درگیر خود کرده است.

وی افزود: باید جدیت مردم به این ویروس و این بیماری جلب شده و از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی هم باید اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکل حاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تهران هم به هر تقدیر عمده فعالیت های مردم در فضاهای عمومی شهر است و باید برای این موضوع چاره اندیشی می شده است.

نوری ادامه داد: از این رو کمیته سلامت کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای اسلامی شهر تهران اقدام به تهیه و ابلاغ دستورالعملی در این خصوص کرده است.

وی افزود: از این رو مقرر شد تا در فضاها و مکان های عمومی اطلاع رسانی های لازم در خصوص نحوه خودمراقبتی داده شده و همچنین باکس‌هایی برای قرار گیری مواد ضدعفونی کننده در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنین دستور داده شده تا در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و فضاهای عمومی استفاده از آن پس از هر شیفت کاری اقدام به ضدعفونی محل و وسیله شود.

نوری تصریح کرد: از هموطنان هم می خواهیم تا در این ایام از دست دادن و روبوسی کردن با یکدیگر خودداری کرده و نکات بهداشتی نظیر شست و شوی دستها را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول