اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم از احتکار ماسک خودداری کنند/ صادقانه با مردم حقایق را بیان می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مردم از احتکار ماسک خودداری کنند، 70 درصد بیماری کرونا از طریق سرپایی قابل درمان است.

مردم از احتکار ماسک خودداری کنند/ صادقانه با مردم حقایق را بیان می‌کنیم

 سیدمحمد جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با تایید ابتلا یک نفر در استان مرکزی به بیماری کرونا اظهار کرد: هشت مورد ابتلا به بیماری کرونا در استان داشتیم که 7 مورد آن منفی و یک مورد مثبت گزارش شد.

وی تصریح کرد: از مردم خواهش داریم به شایعات فضای مجازی به هیچ عنوان توجه نکنند، ما صادقانه تمام اخبار را در اختیار آنها قرار خواهیم داد، چرا که رمز اول کنترل این بیماری صادقانه بودن با مردم برای رعایت بهداشت فردی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیماری کرونا به هیچ عنوان وحشت ندارد، 70 درصد این بیماری از طریق سرپایی قابل درمان است، با رعایت بهداشت فردی، عدم تماس با فرد مشکوک، شست‌وشوی مرتب دست و صورت از ابتلا به این بیماری جلوگیری می‌کند.

جمالیان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش داریم از خرید بی‌مهابای ماسک و احتکار آن خودداری کنند، در استان هیچ کمبودی از نظر ماسک نداشتیم، اما خرید بیش‌اندازه توسط مردم تعادل عرضه و تقاضا را بر هم زده است.

وی ادامه داد: در استان مرکزی از نظر درمانی هیچ مشکلی نداریم، بخش ایزوله بیمارستان‌ها خالی است، از نظر دارو تامین دارو و لوازم درمانی صد درصد در آمادگی کامل به سر می‌بریم، تنها نگرانی ما سرعت انتشار این بیماری است که اگر مردم رعایت کنند آن را نیز کنترل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول