اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آماده‌باش 11 ایستگاه آتش نشان اراک در روز انتخابات

رئیس سازمان آتش نشانی اراک گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک به منظور تأمین ایمنی هرچه بیشتر در روز انتخابات با تمام توان آماده ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی و هرگونه کمک به شهروندان است.

آماده‌باش 11 ایستگاه آتش نشان اراک در روز انتخابات

 مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات در روز جمعه 2 اسفند ماه تمامی 11 ایستگاه آتش‌نشانی در این روز در سطح شهرستان اراک آماده هستند.

وی افزود: این سازمان همچنین در این ایام با استقرار اکیپ‌های سیار در نقاط مهم شهری نظیر میادین، معابر پر تردد و اماکن اصلی اخذ رأی، با همکاری 65 آتش نشان از ساعت 7 صبح تا پایان این روز، پوشش ایمنی مناسب را فراهم خواهد کرد.
آقازیارتی تصریح کرد: معاونین و مدیران مناطق عملیاتی و ستادی سازمان نیز به صورت آماده باش بوده تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی به یاری شهروندان بشتابند.
رئیس سازمان آتش نشانی اراک با اشاره به اینکه تمامی آتش نشانان همزمان با مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و در انتخابات شرکت خواهند کرد به شهروندان توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزی، خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را به سامانه 125 و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول