اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«مسکو» میزبان اجلاس کمیسیون اقتصادی همسود

اجلاس کمیسیون اقتصادی شورای اقتصادی کشورهای مستقل مشترک المنافع به میزبانی روسیه در پایتخت این کشور برگزار شد.

«مسکو» میزبان اجلاس کمیسیون اقتصادی همسود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، اجلاس کمیسیون اقتصادی شورای اقتصادی کشورهای مستقل مشترک المنافع به میزبانی روسیه در پایتخت این کشور برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان وزارتخانه و نهادهای کشورهای عضو و کارمندان مسئول کمیته اجرایی اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع شرکت کردند.

طی این اجلاس مسائل مربوط به پیش نویس آیین نامه در مورد تست های آزمایشگاهی در زمینه قرنطینه گیاهان برای آزمایشگاه های سازمان های ملی برای حفاظت و قرنطینه گیاهان کشورهای عضو همسود و پیش بینی تولید، مصرف، واردات و صادرات مهمترین انواع محصولات کشورهای عضو همسود برای سال 2020  بررسی شد.

اجرای مجموعه‌ای از اقدامات مشترک کشورهای همسود در زمینه پیشگیری  و مقابله با بیماری هاری برای سال های تا 2025، فعالیت شورای بین دولتی همکاری های دامپزشکی، و همچنین فعالیت سازمان های اساسی کشورهای عضو همسود در زمینه آماده سازی، بازآموزی حرفه ای کارمندان در حوزه استفاده از انرژی هسته ای با اهداف صلح آمیز و اموزش کشاورزی از جمله دیگر موضوعاتی بود که طی این اجلاس مورد بحث و بررسی شرکت کنندگان آن قرار گرفت.

پس از در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات اعضا این کمیسیون بخشی از اسناد مورد بحث قرار گرفته برای بررسی به شورای اقتصادی همسود ارسال می شوند.

اجلاس بعدی کمیسیون اقتصادی همسود مورخ 25 مارس سال 2020 برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول