اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کاندیداهای لیست «شانا» در مشهد: ما نامزد اختصاصی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشهد هستیم

با توجه به لیست‌های انتخاباتی مختلف منتشر شده در مشهد که ترکیبی از اسامی نامزدهای مختلف است، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، جواد کریمی‌قدوسی، حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر و فاطمه رحمانی با صدور پیامی اعلام کردند: ضمن تقدیر و تشکر از همه فعالان و جریانات سیاسی مشهد مقدس اینجانبان نامزد اختصاصی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشهد هستیم.

کاندیداهای لیست «شانا» در مشهد: ما نامزد اختصاصی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مشهد اعلام کردند که نامزد اختصاصی شورای ائتلاف هستند.

امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، جواد کریمی‌قدوسی، حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر و فاطمه رحمانی با صدور پیامی اعلام کردند: ضمن تقدیر و تشکر از همه فعالان و جریانات سیاسی مشهد مقدس اینجانبان نامزد اختصاصی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشهد هستیم.

گفتنی است؛ تا کنون لیست‌های مختلفی در مشهد به نام‌های مختلف منتشر شده است که در برخی از آن‌ها نام برخی کاندیداهای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مشهد به چشم می‌خورد که ترکیبی از اسامی جدید و برخی اسامی لیست «شانا» است.

پیش از این نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی با صدور بیانیه شماره هفت خود اعلام کرده بود: «به اطلاع مردم فرهیخته و انقلابی و همیشه در صحنه مشهد مقدس و کلات می‌رساند که نامزدهای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، صرفا نامزد این ائتلاف بوده و قرار دادن اسامی آن‌ها در لیست‌های دیگر بدون مجوز و رضایت نامزدها اقدامی غیراخلاقی بوده و نقض رقابت سالم انتخاباتی است.»

انتهای پیام/ 70058
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول