اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آمادگی گسترده جامعه صیادی هرمزگان برای خلق حماسه فردا

سخنگوی اتحادیه صیادان کشور از آمادگی گسترده جامعه صیادی برای خلق حماسه حضور در انتخابات دوم اسفندماه خبر داد.

آمادگی گسترده جامعه صیادی هرمزگان برای خلق حماسه فردا

کامران آتین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جامعه صیادی هرمزگان همدوش و همدل با همه مردم شریف ایران آماده است تا فردا با حضوری با شکوه و دشمن‌شکن در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گام بلند دیگری را در راستای عزت و استقلال کشورمان بردارد.

وی افزود: انتخابات مظهر مشارکت مردم در سرنوشت آینده خویش است و انتخابات این دوره در کشورمان از اهمیت ویژه‌ای به نسبت دیگر انتخابات‌های صورت گرفته در 41 ساله اخیر برخوردار است چرا که دشمنان قسم خوردن انقلاب اسلامی درصدد به ضعف کشاندن جمهوریت نظام و تحریم انتخابات هستند.

دبیر و سخنگوی اتحادیه صیادان کشور با بیان این که مشارکت در این دوره از انتخابات از ضرورتی انکارناپذیر برخوردار است، عنوان کرد: نگاهی اجمالی به رخدادهای پیرامونی کشورمان در عرصه سیاسی و بین‌المللی گواه آن است که اگر دوم اسفندماه را با مشارکتی ویژه رقم بزنیم، بسیاری از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ملت ایران نقش بر آب خواهد شد و جمهورری اسلامی با قدرت هرچه بیشتری می‌تواند در عرصه‌های جهانی رشد و بروز یابد.

آتین تصریح کرد: 41 سال از فشارهای اقتصادی بر علیه مردم ایران می‌گذرد و مردم ما هیچ‌گاه در برابر دشمنان سر خم نکرده‌اند و در حالی که فرمانده سلحشور عرصه مقاومت ما را با ناجوانمردی و رفتاری تروریست‌وار به شهادت رساندند، ملت ما با شکوه و جلال ویژه‌ای او را تا منزل ابدی‌اش بدرقه کرد و به خواست خداوند در دوم اسفندماه نیز با همان شکوه و عظمتی که در بیعت با آرمان حاج قاسم سلیمانی به میدان آمدیم، حماسه دیگری خلق خواهیم کرد که دشمنان ملت ایران را زمین‌گیر کند.

وی گفت: جامعه صیادی کشورمان نیز آماده است تا فردا با شور و نشاط انقلابی خود در انتخابات شرکت کرده و پیوند ناگسستی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و شهیدان را مستحکم‌تر کند.

دبیر و سخنگوی اتحادیه صیادان کشور همچنین افزود: مردم ما با انتخابی نیروهایی با تجربه و کاردان و تشکیل مجلسی قوی و مردمی به حل مشکلات کشور کمک کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول