اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دعوت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور گسترده در انتخابات

بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور گسترده و مسوولانه در انتخابات دعوت کرد.

دعوت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور گسترده در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور گسترده و مسوولانه در انتخابات دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: انتخابات این دوره مجلس در حالی برگزار میشود که در استانه یکسالگی بیانیه گام دوم انقلاب و آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی  قرار داریم. استکبارجهانی از سر ترس و حقارت، سردار جبهه مقاومت و عزت مسلمین راباوقاحت تمام ترور کرده و رسمااعلام کرده است که کمر به تحریم و تهدید و تحقیر ایران عزیز بسته است.

از سوی دیگر حجم عظیمی از درخواست‌ها و مطالبات ملت بر زمین مانده است و نیازمند عزم ملی، همت بلند و رویکرد جهادی جوانان و متخصصان است. از اینرو اولا و بالذات اصل حضور در انتخابات اهمیت ملی و بین لمللی دارد و بر استمرار امنیت ملی و منطقه ای ما تاثیر می‌گذارد.

ثانیا حضور شورآفرین و امیدوارکننده در انتخابات این جشن ملی مردمسالاری دینی  باید هدفمند و موثر باشد. هدف اصلی انتخابات، دمیدن روح تازه‌ای در مجلس برای حل معضلات واقعی کشور و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض است. از این رو انتخاب افراد اصلح از میان کاندیداهای موجود یک اصل عقلی و شرعی است. ما دانشگاهیان جمعه دوم اسفند ماه ضمن دعوت ملت شریف و قهرمان ایران به شرکت گسترده و مسوولانه در پای صندوقهای رای، خود نیز دوشادوش مردم رای می‌دهیم و با انگشت خویش همه خواب‌های دشمنان را آشفته و فتنه های استکبار را له می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول