اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۹۴/ شهید علی یداللهی: هدف شهدا «حسینی» و دفاع از دین است

شهید علی یدالهی در وصیت‌نامه خود آورده است: راه شهدا جز راه الله نبوده و هدفی جز هدف حسینی و دفاع از وطن، اسلام و ناموس نداشته‌اند.

۷۹۴/ شهید علی یداللهی: هدف شهدا «حسینی» و دفاع از دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علی یداللهی:

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نام خدائی که هستی را آفرید و تنها اوست ناجی انسان‌ها و با سلام و درود فراوان بر تمام رزمندگان اسلام و امام امت و این ابر مرد جهان که از هیچ نوع فداکاری در راه تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و اهداف دریغ نورزید.

من راهی که انتخاب کرده‌ام جز راه الله نبوده و هدفی جز هدف حسینی و دفاع از وطن و اسلام و ناموس نبوده است.

 ما فرزندان اسلام هستیم و برای برقراری حکومت اسلام در سراسر گیتی از هیچ گونه ایثاری نباید غافل باشیم چون که ما زاده حقیم و در راه حق نه یک جان بلکه اگر هزار جان داشته باشیم فدا خواهیم کرد به امید برپا شدن پرچم سربلند اسلام در تمام کشورهای شرق و غرب و در آرزوی برقراری حکومت اسلامی در سراسر گیتی و در انتظار امام زمان(عج).

پدرجان! از کودکی به پای من زحمات نامحدودی کشیده‌ای، از این که فرزندت را از دست بدهی برایت غیرقابل تحمل است امیدوارم که مرا درک کرده باشی و بدانی در این لحظه از زندگی‌ام که دشمن از هر طرف برای سقوط پرچم لا اله الا الله از هیچ جنایتی دریغ نمی‌ورزد من شهادت را بر زندگی در زیر یوق استعمار ترجیح می‌دهم امیدوارم که پدری باشی صبور و از اینکه از خانواده‌ات، شهیدی را به اسلام تقدیم کردی به خود ببالی و همیشه شاد و خرم در میان مردم زندگی کنی.

در خاتمه پدرجان از شما تقاضا دارم به خاطر من هیچگاه گریه نکنید بلکه به خاطر تمام شهدا اشک بریزید که بی‌اجر نخواهید ماند.

خواهش آخرم این است که خواهرانم کاملا مواظبت کنید چون که از مهر مادر بهره‌مند نیستند آرزوی سعادت برای شما دارم.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول