اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تشویش اذهان عمومی توسط کاندیدای رد صلاحیت شده در حوزه ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از برخورد قانونی با آقای فاروق تاج داری خبر داد و گفت: صلاحیت نامبرده توسط شورای نگهبان رد شده اما وی اقدام به تبلیغات انتخاباتی نموده که به شدت با وی برخورد خواهد شد.

تشویش اذهان عمومی توسط کاندیدای رد صلاحیت شده در حوزه ایرانشهر

حجت الاسلام علی موحدی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: فرد مذکور که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بود علیرغم این که صلاحیت وی توسط شورای نگهبان رد شده اما اقدام به تبلیغات انتخاباتی نموده و برای خود کد انتخاباتی هم اعلام کرده است.

وی افزود: این کاندید رد صلاحیت شده با انتشار کلیپ و برنامه های تبلیغاتی در حوزه ایرانشهر و سرباز برای خود کد انتخاباتی زده و در حال تبلیغات است که این کار نمونه بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است.

موحدی راد تاکید کرد: نامبرده حق هیچ گونه تبلیغات ندارد و دستور دستگیری نامبرده صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ادامه ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان آگاهانه و با شناخت کامل از نامزدهای انتخاباتی پای صندوق رای حاضر شده و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم این استان و کشور رقم خواهند زد.

انتهای پیام/75005
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول