اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد از مردم استان برای حضور در انتخابات دعوت کرد

استاندار یزد در پیامی از مردم استان یزد برای حضور سرنوشت‌ساز پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای، همبستگی و همدلی مردمان دلاور و رشید این مرزوبوم را در برابر بداندیشان و بدخواهان ایران همیشه سرافراز، متجلی خواهد کرد.

استاندار یزد از مردم استان برای حضور در انتخابات دعوت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس اسلامی در پیامی نوشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، بالاترین نمونه و سمبل مشارکت مردم در عرصه حساس و خطیر تعیین سرنوشت خویش است.

وی افزود: انتخابات می‌تواند به همایش عظیمی از همدلی و وحدت ملت عزیز ایران بدل شده و تأثیرات عمیق و ماندگاری را بر عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی میهن داشته باشد.

استاندار یزد یادآور شد: دوم اسفندماه، روز تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز دیگری در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی خواهد بود که به توفیق الهی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، ضمن تعیین تکلیف نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تقویت‌کننده امنیت ملی و اقتدار ایران عزیز است.

طالبی تأکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی، مردم‌سالاری دینی را در احسن وجه به تصویر کشیده و فارغ از هر نتیجه‌ای، همبستگی و همدلی مردمان دلاور و رشید این مرزوبوم را در برابر بداندیشان و بدخواهان ایران همیشه سرافراز، متجلی خواهد کرد.

وی خواستار شد: این‌جانب با دعوت از آحاد مردم عزیز به‌ویژه مردم همیشه درصحنه استان یزد برای حضور باشکوه در انتخابات دوم اسفند، صحت، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خدای سبحان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول