اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دعوت اشخاص و گروه‌ها از مردم برای شرکت در انتخابات/ تأکید بر حضور فعال و مشارکت آگاهانه در انتخابات

تشکل‌ها، افراد صاحب‌نفوذ، سازمان‌ها، گروه‌ها و احزاب مختلف در بیانیه‌های مجزا مردم انقلابی استان قزوین را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

دعوت اشخاص و گروه‌ها از مردم برای شرکت در انتخابات/ تأکید بر حضور فعال و مشارکت آگاهانه در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، افراد صاحب‌نفوذ، تشکل‌ها، نهادها، سازمان‌ها، مدیران‌کل ادارات مختلف، گروه‌ها و احزاب مختلف با صدور اطلاعیه و بیانیه‌هایی‌هایی مردم انقلابی و حماسه‌آفرین مردم استان قزوین را به حضور در انتخابات یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

پیام مشترک نمایندۀ ولی فقیه و استاندار قزوین

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با صدور بیانیه‌ای مردم استان قزوین را به حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند. در این بیانیه آمده است: «حضور باشکوه‌ مردم در انتخابات روز دوم اسفند ادای دین به شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و اقتدار نظام اسلامی و تقویت منافع ملی را در پی خواهد داشت و مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های آن را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

همه‌باهم همگام با ملت سلحشور ایران حماسه می‌آفرینیم و برای ایفای نقش در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با شور و نشاط و آگاهی مشارکت می‌کنیم.

غیبت در این فریضه عبادی و سیاسی را همچون کوتاهی در واجبات دینی می‌دانیم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، به فضل الهی دوستانمان را در سراسر عالم دلشاد و دشمنان اسلام را مأیوس خواهیم کرد».

خانهٔ مطبوعات استان قزوین اصحاب رسانه را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

یکی از بیانیه‌های دعوت مردم به شرکت در انتخابات را خانهٔ مطبوعات استان قزوین خطاب به اصحاب رسانهٔ منتشر کرد که بخشی از آن به‌شرح زیر است: نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی ایران، امروز در آستانهٔ یکی دیگر از روزهایی قرار دارد که در آن باید قوایی مهم و اثرگذار با رأی مستقیم مردم شکل بگیرد. پدیده‌ای که در مردم‌سالاری در خاورمیانه بی‌نظیر و در جهان به‌شدت کم‌نظیر است. خانهٔ مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین، عموم مردم را به حضور فعال و مشارکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو دعوت می‌کند و از همهٔ اصحاب رسانه نیز می‌خواهد تا ضمن همراهی با مردم در این مشارکت سازنده، در راستای تکالیف انقلابی خویش به ترویج شور و نشاط سیاسی و افزایش مشارکت آگاهانهٔ عمومی کمک کنند.

انجمن خیریهٔ حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین مردم را به انتخاب نمایندگانی پویا و خلاق دعوت کرد

یکی دیگر از بیانیه‌های دعوت به انتخابات در استان قزوین توسط انجمن خیریهٔ حمایت از بیماران کلیوی استان منتشر شد. در قسمتی از متن این بیانیه آمده است: احزاب بدانند این آخرین فرصتی است که مردم ولایت‌مدار ایران«ولی نعمتان» برای جبران گذشته به شما خواهند داد؛ باشد که به یاری خداوند قادر بی‌همتا نسب به مردم شهیدپرور، آزاده و ولایی با صداقت، درستی و عدالت‌محوری خدمت‌گزار باشند. ان‌شاءالله به لطف خداوند متعال بتوانیم به مجلسی کارآمد، پویا، خلاق، با نمایندگانی راست‌گو، سرآمد، توانمند، مؤمن و متعهد دست یابیم.

سپاه پاسداران در بیانیهٔ خود مردم را حضور حداکثری در انتخابات فراخواند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یکی از نهادهای انقلابی بود که با بیانیه‌ای مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال مؤمنانه و آگاهانهٔ مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز جمعه، آن‌هم در امتداد یوم‌الله تشییع، تکریم و بدرقهٔ سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی به ابدیت، حماسهٔ شگفتی‌ساز و معجزگون دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز خلق خواهد کرد و با وارد ساختن سیلی محکم دیگری به امریکای تروریست و جنایت‌کار، آمال و آرزوهای شیطانی جبههٔ دشمن را باطل و با ارتقای قدرت ملی، نویدبخش تولید مجلسی معظم، مقتدر و در خور شایستگی‌های ملت ایران می‌شود.

سازمان بسیج رسانهٔ استان قزوین مردم را به حضور دشمن‌شکن در انتخابات دعوت کرد

یکی دیگر از سازمان‌هایی که مردم را به حضور سازنده و آگاهانه در انتخابات دعوت کرد، سازمان بسیج رسانهٔ استان قزوین بود. در بخشی از متن بیانیهٔ این سازمان آمده است: بدون تردید در 41 سال گذشته انتخابات شاخص و علم نظام جمهوری اسلامی، یک پرچم افتخار در مسیر مردم‌سالاری دینی بوده است و صحنهٔ انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه‌های پر اهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت‌ساز است. قطعاً مشارکت حداکثری ملت بصیر ایران اسلامی در این امر خطیر، آبرو و استقامت کشور را در مقابل دشمنی‌ها، زیاد خواهد کرد و بدخواهان را از طمع ورزیدن و فکر ضربه زدن و فساد و فتنه منصرف می‌کند. سازمان بسیج رسانهٔ استان قزوین با تقدیر و سپاس از عموم هم‌استانی‌های عزیز و ملت رشید ایران که خود را برای حضوری آگاهانه و دشمن‌شکن آماده ساخته‌اند، با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسی و حق‌الناس از سوی کاندیداهای محترم و هواداران آن‌ها، از همگان دعوت می‌کند تا با بینش، بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها به کسانی که از شایستگی بیشتری برخوردار هستند رأی دهند.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین مردم را به قطع دست‌های نامبارک از استان فراخواندند

42 تشکل دانشجویی استان قزوین از جمله بسیج، هیئت‌ها، گروه‌ها و کانون‌های دانشجویی نیز با صدور بیانیه‌ای مشترک مردم را به شرکت در انتخابات پیش‌رو دعوت کردند. در بخشی از متن بیانیهٔ این تشکل‌های دانشجویی آمده است: مردم شریف و ولایت‌مدار استان قزوین، قشر دانشجو همواره مؤذن جامعه بوده است. این قشر جوان، پر انرژی، فرهیخته و انقلابی همواره درصدد جبران کمبودهای حاضر در جامعه تلاش کرده است و هرگز حریت خود را از دست نداده است. ما دانشجویان و فرزندان ایران اسلامی، کمر به قطع دست‌های نامبارک پشت‌پردهٔ استان داریم و عاجزانه حمایت شما مردم شریف را خواستاریم که این حمایت در گرو شرکت آگاهانه در انتخابات دوم اسفند است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بسیاری از چهره‌های شاخص و متنفذ استان قزوین، مدیران‌کل ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر نیز بیانیه‌هایی در راستای دعوت مردم استان به شرکت در انتخابات پیش‌رو منتشر کردند که به‌دلیل طولانی شدن گزارش از انتشار آن‌ها صرف‌نظر شده است. خبرگزاری فارس قزوین نیز با دعوت مردم استان قزوین به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، آنان را به رقم زدن حماسهٔ عظیمی دیگر فرا می‌خواند.

گزارش از معصومه امینی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول