اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری انتخابات در81 شعبه اخذ رأی در اقلید/ همکاری بیش‌از 1800 نفر عوامل اجرایی

فرماندار اقلید از برگزاری انتخابات در 81 شعبه اخذ رأی و همکاری بیش‎از یک هزار و 800 نفر عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات در سطح شهرستان اقلید خبر داد.

برگزاری انتخابات در81  شعبه اخذ رأی در اقلید/ همکاری بیش‌از 1800 نفر عوامل اجرایی

خلیل بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید به اقدامات صورت‌گرفته در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای برگزاری انتخابات در سطح این شهرستان اشاره کرد و با تقدیر از تمام دست‌اندرکاران و نیز کاندیداهای انتخاباتی که همکاری و تعامل خوبی در این زمینه داشتند، اظهار داشت: طبق قانون انتخابات و بخشنامه‌ها و برنامه‌های زمان‌بندی، کار برای آماده کردن زیرساخت‌های لازم و تجهیز دفتر انتخابات در اقلید انجام شد.

وی از انجام به موقع ثبت‌نام‌ها و بررسی‌ها و اعلام نهایی اسامی تأییدشده‌ها به داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن داد و به برگزاری کارگاه‎ها و جلسات توجیهی با اعضای شورای اجرایی، تأمین، کاندیداها و... اشاره کرد و گفت: سعی کردیم شرایط برابری برای کاندیداها در تبلیغات فراهم کنیم.

فرماندار اقلید با بیان اینکه هر کاندایی حق راه‌اندازی ستاد در مراکز شهرهای سطح شهرستان را داشت، عنوان کرد: در خیابان شلوغ شهر اقلید به دلیل جلوگیری از ترافیک و نیز به منظور تأمین امنیت بیشتر و بهتر، راه‎اندازی ستاد ممنوع شد.

بزرگی به آماده بودن زیرساخت‎‌های نرم‎افزاری و سخت‌افزاری لازم برای برگزاری انتخابات در اقلید اشاره کرد و بیان داشت: پیش‌بینی‎های لازم برای تحقق این امر صورت گرفت تا حتیب درصورت نامساعدبودن شرایط جوی بدون هیچ مشکلی مردم بتوانند پای صندوق‌های رأی آمده و نماینده خود را انتخاب کنند.

فرماندار اقلید از آمادگی تمام ادارات شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: برابر ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادارات، نهادها و ارگان‎هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می کنند باید امکانات خود را در اختیار فرمانداری و هیأت نظارت قرار دهند.

وی به وجود 81 شعبه اخذ رأی که 52 شعبه ثابت و 29 شعبه سیار در سطح شهرستان اقلید اشاره کرد و بیان داشت: از کل شعب موجود در شهرستان اقلید، 42 شعبه شهری و 39 شعبه روستایی وجود دارد که از بین آن‌ها 31 شعبه در شهر اقلید، 11 شعبه در بخش مرکزی، 21 شعبه در بخش سده و 18 شعبه در بخش حسن‌آباد فعال است.

بزرگی تصریح کرد: بیش از یک هزار و 800 نفر عوامل اجرایی به عنوان نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان، ناظران، نیروهای امنیتی و خدماتی و...در برگزاری این انتخابات در سطح شهرستان اقلید همکاری می کنند.

وی در پایان سخنان خود از تمامی ارکان انتخابات (هیأت‎‎های اجرایی، نظارت، بازرسی، شورای نگهبان، اصحاب رسانه، همکاران فرمانداری، ادارات و نهادها و...) قدردانی کرد و با اشاره به حضور همیشگی و به‎موقع و مؤثر مردم غیور در تمام صحنه‎ها و مشارکت بیش‌از 80 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوره‎‌های پیشین، خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان اقلید همراه با سایر هموطنان، بار دیگر حماسه‎آفرینی کرده و دشمن را مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول