اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وجود مجلسی با تراز انقلابی نیاز اساسی جامعه است/ هیچ‌مشکلی در رابطه با انتخابات در گنبدکاووس گزارش نشد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در 40 سال دوم و گام دوم انقلاب اسلامی داشتن مجلس شورای اسلامی منطبق با تراز انقلابی از نیازهای اساسی جامعه است.

وجود مجلسی با تراز انقلابی  نیاز اساسی جامعه است/ هیچ‌مشکلی در رابطه با انتخابات در گنبدکاووس گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی پیش از ظهر امروز بعد از انداختن رای خود در صندوق حوزه یک شهری در مسجد قائمیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات همواره برای جامعه سرنوشت‌ساز بوده و این انتخابات در شرایط کنونی جامعه بسیار حساس و دارای اهمیت است.
امام جمعه گنبدکاووس افزود: انتخابات دوم اسفندماه ریل‌گذاری انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب و ۴۰ سال دوم است  و مردم ما با حضور گسترده خود سرنوشت خوبی را رقم می زنند.
وی ادامه داد: در ۴۰ سال دوم باید مجلس کارآمد، قوی و مجلسی با تراز انقلابی داشته تا بتوانیم در رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام‌های بلندتر و استوارتری برداریم.
امام جمعه گنبدکاووس گفت: نابودی اسرائیل، اخراج آمریکا از منطقه و وحدت جهان اسلام در سایه داشتن مجلس شورای اسلامی با نمایندگان انقلابی، دلسوز و کارآمد میسر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: مردم در گام دوم انقلاب باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و بدون تعلل با گام‌های استوار و در ساعات اولیه روز انتخابات در پای صندوق رای حاضر شده و فرد اصلح خود را انتخاب کنند.

* ریل‌گذاری انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب از مجلس شورای‌اسلامی آغاز می‌شود
امام جمعه گنبدکاووس گفت: در گام دوم انقلاب برای عزت و اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران نیاز به ریل‌گذاری است و این ریل‌گذاری از مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
ترابی اظهار کرد: مردم سراسر کشور به ویژه مردم گنبدکاووس با پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب امروز پای صندوق رای حاضر می‌شوند تا مسیر تمدن نوین اسلامی را هموار کنند.
وی افزود: در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید ریل‌گذاری را از مجلس شورای اسلامی آغاز کنیم تا این ریل‌گذاری در مسیر صحیح قرار گیرد.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حضور خوب ما در پای صندوق رای ادامه داد: مردم ما خوب تشخیص داده و به موقع در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و امروز نیز با حضور گسترده خود دشمنان را بیش از گذشته ناامید و مایوس خواهند کرد.

*  ۱۹۳ صندوق برای اخذ رای مردم در گنبدکاووس فعال است
فرماندار شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با تمهیدات و تدابیر انجام شده در ساعات اولیه روز انتخابات ۱۹۳ صندوق اخذ رای در حوزه شهرستان قبل از ساعت رای‌گیری فعال شد و این صندوق‌ها آمادگی اخذ رای شهروندان عزیز را دارند.
وی افزود: تاکنون مردم با حضور خود استقبال خوبی از انتخابات داشته و پیش‌بینی می‌شود این استقبال از ظهر به بعد بیشتر شود.
عبدالقدیر کریمی خاطرنشان کرد: هیچ‌مشکلی در رابطه با انتخابات گزارش نشده و پیش‌بینی ما مشارکت بیش از ۷۴ درصدی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره‌های قبل است.

*  ۱۹ سربازرس در شعبات اخذ رای شهرستان گنبدکاووس حضور دارند
رئیس بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: ۱۹ سربازرس و ۱۹۳ بازرس در ۱۹۳ صندوق اخذ رای بر انتخابات نظارت داشته تا تخلفی در این شعبات انجام نشود.
اسرافیل وزیری گفت: بنابر رصدهای انجام شده تاکنون و در ساعات اولیه انتخابات 7 هزار نفر از مردم گنبدکاووس پای صندوق رای حاضر شده و رای دادند که نشانه مشارکت خوب مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول