اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز فرایند رأی‌گیری انتخابات در خراسان‌جنوبی/۶۷۷ شعبه میزبان ر‌أی‌دهندگان

همزمان با سراسر کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۶۷۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌جنوبی آغاز شد .

آغاز فرایند رأی‌گیری انتخابات در خراسان‌جنوبی/۶۷۷ شعبه میزبان ر‌أی‌دهندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  زنگ آغاز رقابت کاندیداها برای تصاحب کرسی نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صدا و زنگ آغاز حضوری ارزشمند و حماسی از ملتی همیشه آماده و بزرگ به صدا در آمد.

هم‌اکنون همزمان با سراسر کشور، فرایند رأی‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز در شعب اخذ رأی برای چهار حوزه انتخابیه «بیرجند، خوسف و درمیان»، «طبس، فردوس، سرایان و بشرویه»، «نهبندان و سربیشه» و «قاین و زیرکوه» در استان خراسان‌جنوبی آغاز شد.

برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۶۷۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌جنوبی پیش‌بینی شده که از این تعداد ۳۴۱ شعبه ثابت و ۳۳۶ شعبه هم به‌صورت سیار در نظر گرفته شده که ۳۸۲ شعبه در روستا‌ها و ۲۹۵ شعبه در شهر‌های استان فعال خواهند بود.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حدود ۷۰ درصد جمعیت استان معادل ۵۶۴ هزار و ۹ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۲۷ نفر رأی اولی هستند.

همچنین حدود ۱۲ هزار عوامل اجرایی، دو هزار و ۸۰۰ ناظر شورای نگهبان و بیش از سه هزار پلیس در برگزاری انتخابات امروز همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول