اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رقابت ۷ داوطلب برای کسب یک کرسی مجلس در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: ۷ داوطلب از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی برای تصاحب یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت دارند.

رقابت ۷ داوطلب برای کسب یک کرسی مجلس در کهگیلویه

علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تعداد هفت داوطلب مجلس یازدهم با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: بستر‌های لازم امنیتی، نظارتی، اجرایی و فنی برای برگزاری انتخاباتی سالم و در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.

این مسؤول افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۳۴۵ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مردم را جمع‌اوری می‌کند.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، ۵ هزار نفر از هیئت‌های مختلف اجرایی، نظارتی و امنیتی آماده فعالیت هستند.

اتابک ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در این حوزه مشکلی وجود ندارد.

پروین دانشور، علیرضا سجادی، سپهدار عبدپور، سید محمد موحد، فرزاد نجات‌نیا، عدل هاشمی‌پور و امیر همتی‌نژاد داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هستند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول