اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صفوف عزت در بام ایران در حال شکل‌گیری است/ حضور اعضای شورای تامین در شعبه اخذ رای

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دقایق ابتدایی آغاز روند رای گیری در یکی از شعب حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

صفوف عزت در بام ایران در حال شکل‌گیری است/ حضور اعضای شورای تامین در شعبه اخذ رای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، دقایقی قبل روند انتخابات نمایندگان یازدهمین مجلس شورای اسلامی در شهرکرد و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

راس ساعت هشت صبح، طبق زمان‌بندی اعلام شده فرایند رای گیری در 737 شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دقایق ابتدایی آغاز روند رای گیری در یکی از شعب حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه شهرکرد در حاشیه این مراسم گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران مانند همه صحنه‌های حساس گذشته امروز حضور فعالی خواهند داشت و مشارکت بالایی را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران از همه جای جهان امروز به نظاره نشستند و رفتار ما را تحلیل می‌کنند، ادامه داد: دشمن امروز بر اساس میزان مشارکت مردم تصمیم می‌گیرد و حضور مردم تحریم را کاهش می‌دهد، دشمن را مایوس می‌کند و مسؤولان جمهوری اسلامی را امیدور می‌کند.

نماینده ولی فقیه با تشکر از تمام عوامل انتخابات، توضیح داد: از مردم درخواست دارم در همین ساعات اولیه پای صندوق رای بیایند و این تکلیف شرعی را به دقایق آخر موکول نکنند.

بر اساس گزارش خبرنگاران اعزامی خبرگزاری فارس، صفوف رای‌گیری آرام آرام در حال شکل‌گیری است، و برخی از حوزه‌ها مانند مدرسه کیانی در چهاراره اداره برق و حسینیه اعظم شهرکرد ترافیک نسبتا بالایی وجود دارد و تا این لحظه صفوفی حدود 100 نفر به تفکیک خانم‌ها و آقایان تشکیل شده است.

فیلم زیر مربوط به مدرسه کیانی در ساعات ابتدایی آغاز فرآیند رای‌گیری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه برخی از اعضای شورای تامین چهارمحال و بختیاری دقایقی قبل با حضور در یکی از شعب اخذ رای در انتخابات یازدمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

اقبال عباسی در حاشیه این مراسم گفت: طبق گزارشاتی که تا این لحظه از سراسر استان رسیده بیانگر مشارکت بالای مردم نسبت به دوره‌های گذشته است و احتمال می‌دهم امروز مردم رکورد جدیدی را در کارنامه پرافتخار سیاسی خود ثبت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: برخی از افرادی که نسبت به صندوق رای و انتخابات بی توجه هستند بدانند که مشارکت پایین دشمن را جری و مشکلات را تشدید می‌کند من از همه مردم دعوت می‌کنم با مسؤولیت پذیری تمام در این رخداد بزرگ شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام در گرو مشارکت مردم است، بیان کرد: صحنه انتخابات یکی از جلوه‌های مهم حضور و حمایت مردم از نظام است که مردم ما به خوبی از ساعاتی قبل وفاداری خود را به نمایش گذاشتند.

غلامعباس غلامزاده نیز در جمع خبرنگاران از آماده بودن نیروی انتظامی برای برگزاری یک انتخابات سالم خبر داد و گفت: مردم همچون گذشته نهایت همکاری را با عوامل تامین کننده امنیت داشته باشند تا انتخابات در نهایت آرامش برگزار شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول