اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرونده یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان‌های اصفهان با خلق حماسه‌ای دیگر بسته شد

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی در 24 شهرستان استان پهناور اصفهان نیز آغاز شد که با حضور گسترده مردم انقلابی استان اصفهان این پرونده بسته شد.

پرونده یازدهمین دوره انتخابات مجلس در شهرستان‌های اصفهان با خلق حماسه‌ای دیگر بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طلیعه دوم اسفندماه نوید یک روز سراسر از شور و امید را می‌دهد؛ هنوز خیابان‌ها از بارش رحمت الهی در روز گذشته نمناک است و بوی عطر باران فضای شهرستان‌های استان پهناور اصفهان را عطرآگین کرده است.

23:00 فرآینده رأی‌ریزی در برخی شعب شهرستان‌ها به پایان رسید و در برخی دیگر نیز رأس ساعت 23 به پایان رسید تا در نهایت فرآیند شمارش آرا آغاز شود.

19:00 در شرق اصفهان نیز مردم از دیار گاوخونی حضوری فعال و مملو از مشارکت مردم در این زمینه است؛ پیرمرد نابینایی که امروز در انتخابات کوهپایه شرکت کرده بود، گویی استوارتر از همیشه در راه شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی حضور پیدا کرده است.

17:00: همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار کاشان با حضور در پای صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه ای ماندگار خلق کردند.

15:00 حضور اقشار مختلف مردم در میان شرکت کنندگان در انتخابات کماکان ادامه دارد؛ از میان معلولان تا کهنسالان؛ فاطمه رجبی فرزند استاد محمدعلی رجبی با وجود معلولیت برای ایران عزیز رای داد، حاج حسن علافیان پدر شهید عباس‌علی علافیان در شعبه اخذ رای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نیز شرکت کرد تا در تعیین سرنوشت کشور شرکت کنند.

14:00 راعی فرماندار و معزی شهردار نجف‌آباد با حضور در پای صندوق‌های رأی در شهر شهیدان کاظمی و حججی همگام با مردم ولایی و انقلابی این شهر در  انتخابات شرکت کردند؛ صف‌های رای‌گیری در شعب ثابت و سیار این شهرستان  لحظه به لحظه شلوغ می‌شود و آنچه بیش از همه نظر خبرنگاران را به خود جلب کرده، حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با وجود کهولت سن و ناتوانی جسمی در این صف‌های شلوغ است.

12:30 مردم شهرستان فریدن نیز با قشرهای مختلف زن و مرد و پیر و جوان با شور حماسی پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند تا نمایندکان منتخب خود را با دست‌های خود به بهارستان بفرستند. 

12:00 بر اساس گزارش خبرنگار فارس از مبارکه، تا کنون حدود 11 هزار و 400 نفر از مردم این شهرستان با حضور در پای صندوق‌های رأی، وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

اصفهانی‌های همیشه در صحنه که همواره حامی نظام بوده‌اند، امروز نیز وفاداری خود به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا را ثابت کردند و از همان لحظات ابتدایی آغاز فرآیند رأی‌گیری، با حضور در شعب رأی خود را به صندوق انداختند.

11:30 جوانان اردستانی از نخستین ساعات صبح امروز صفوف رای دهندگان در شعب اخذ رای را تشکیل داده‌اند و مردم به نوبت رای خود را به صندوق می‌اندازند، مردم این شهرستان مانند همیشه حضور پر شوری در پای صندوق‌های رای دارند و در فضایی پر از شور و نشاط می‌روند تا حماسه‌ای دیگر را با انگشتان جوهری خود رقم بزنند.

 

11:00 ائمه جمعه شهرهای بادرود و نطنز نیز با حضور در شعبات اخذ رأی شهرستان نطنز همپای سایر مردم این شهرستان آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

10:30 شهرضا دیار شهید همت نیز همچون دوران دفاع مقدس در صحنه انتخابات نیز پیشتاز است و مردم غیور این شهر از دقایق آغازین فرآیند رأی‌گیری مشارکت گسترده‌ای در امر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارند تا نشان دهند همچنان بر سر عهد خود با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و از خون شهید همت‌ها کماکان پاسداری می‌کنند.

10:15 منصور کمالی فرماندار خوانسار، دقایقی  قبل  در شعبه اخذ رای در  محل  امامزاده احمد (ع)  شهر  خوانسار  رای خود  را  به صندوق انداخت.

10:00 فرقی ندارد؛ پیر و جوان همه آمده‌اند، پیرها به جوان‌ها می‌گویند چه‌ها کشیده‌اند تا انقلاب امروز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود استوار و با صلابت ایستاده است و مردم بهای آزادی کشور خود را با خون هزاران شهید پرداخت کرده‌اند؛ جوان‌ها اما گویی خود صفحه به صفحه تاریخ انقلاب را از حفظ هستند و می‌دانند که رأی‌هایشان چه سرنوشت با صلابتی در ادامه مسیر انقلاب در گام دوم خود را رقم خواهد زد؛ تصاویری از حضور مردان و زنان مسنی که با کوله‌باری از تجربه که اینک قد خمیده‌اند اما در راه انقلاب استوار هستند را در نطنز مشاهده می‌کنید:

9:45 مردم شهرستان خوانسار در غرب استان اصفهان نیز مانند همه مردم انقلابی ایران پای صندوق‌های رأی آمده‌اند تا با حضور خود به دشمن ثابت کنند که همواره لبیک گو به سخنان رهبرشان هستند؛ فرقی نمی‌کند، پیر و جوان همه آمده‌اند تا ثابت کنند پای آرمان‌های انقلابشان هستند.

9:30 امام‌جمعه این شهر در همان ساعات ابتدایی فرآیند رأی‌گیری با حضور در یکی از شعب رأی در این شهرستان رأی خود را در صندوق انداخت؛ وی پس از انداختن رأی خود به صندوق به خبرنگار فارس گفت: امروز روز جشن ملی  و روز تعیین سرنوشت است و همه ما می‌توانیم با حضور در صندوق رای در تعیین سرنوشت نقش داشته باشیم ، حصور حماسه مردم باعث می‌شود دشمن دندان طمع بکند و دشمن را مایوس بکنیم؛ هر رای به صندوق تیری به چشم آمریکا است.

9:00 از ساعات ابتدایی صبح حضور پرشور مردم در حوزه‌های رأی‌گیری استان به وضوح مشاهده می‌شود؛ در همان لحظات ابتدایی امام‌جمعه مبارکه با حضور در دبیرستان 22 بهمن مبارکه رأی خود را به صندوق انداخت؛ در نجف‌آباد و فریدن  و نطنز نیز گزارش خبرنگاران فارس از پرشور بودن فضای انتخاباتی در این شهرستان‌ها حکایت دارد.

8:40 از فریدن خبر می‌رسد پس از اعلام آگهی فرمانداری درباره تعداد نامزدهای این حوزه، حدود 10 نفر از افراد تأیید صلاحیت شده از ادامه رقابت‌ها انصراف داده و تنها 10 کاندیدا در آن حوزه به رقابت خواهند پرداخت، از مبارکه نیز خبر می‌رسد یکی از نامزدهای تأیید صلاحیت شده روزهای گذشته از ادامه حضور در رقابت انصراف داده است.

8:10 مردم همیشه در صحنه استان که همواره حامی نظام بوده‌اند، امروز نیز وفاداری خود به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا را ثابت کردند و از همان لحظات ابتدایی آغاز فرآیند رأی‌گیری، با حضور در شعب رأی خود را به صندوق انداختند.

8:00 از ساعت 8 صبح امروز، به صورت رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور کلید می‌خورد و مردم همیشه در صحنه از همان لحظات ابتدایی در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.


 

7:55 اندک اندک به ساعت 8 صبح، یعنی موعد آغاز آزمون بزرگ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم؛ رقابتی که سرنوشت نمایندگان منتخب مردم از شرق و عرب تا شمال و جنوب استان اصفهان را در مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد کرد.

 7:30 پیش از آن در همه حوزه‌ها و شعب و فرمانداری‌های 24 گانه استان اصفهان همه چیز برای برگزاری انتخاباتی سالم و در عین حال شکوه‌مند توسط عوامل اجرایی و نظارتی شعب بررسی می‌شود تا فرآیند آغاز انتخابات کلید بخورد.

انتهای پیام/63086/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول