اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اراده پولادین ملت، سدهایی که در مقابل حضور مردم بود را شکست

دادستان زنجان با بیان اینکه اراده پولادین ملت ایران سدهایی که در مقابل حضور مردم بود را شکسته است، گفت: امروز نیز همچون ادوار گذشته حضور باشکوه مردم فتنه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

اراده پولادین ملت، سدهایی که در مقابل حضور مردم بود را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی شعبات رأی‌‌گیری در زنجان اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای سبب می‌شود که توطئه‌های دشمنان از بین رفته و نقش بر آب شود.

دادستان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تأکید بر حضور در انتخابات بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که از ملت ایران مطمئن هستم و ملت ایران همچون گذشته حضور خود را در صحنه ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در جامعه بیان کرد: موانع بسیار زیاد، مشکلات اقتصادی، برخی به صورت عمد و در راستای دلسرد کردن مردم، برخی ممانعت برای حضور، تولید رسانه‌ای دشمن و شایعه‌های بیماری کرونا و ... می‌توانست در هر جای دیگر غیر از ایران سدی برای حضور مردم باشد، اما مردم این بار نیز با حضور باشکوه وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد.

دادستان زنجان با بیان اینکه اراده پولادین ملت ایران سدهایی که در مقابل حضور مردم بود را شکست، اضافه کرد: امروز نیز همچون ادوار گذشته حضور باشکوه مردم فتنه دشمنان را خنثی خواهد کرد.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول