اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معتمدیان: مردم همواره در حمایت از نظام حضور جدی داشته‌اند

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مردم کشور ایران همواره در مشارکت‌های سیاسی و حمایت از نظام حضور جدی داشتند و امروز نیز با حضور حداکثری خود در این فرایند تجدید میثاق با نظام خواهند داشت و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

معتمدیان: مردم همواره در حمایت از نظام حضور جدی داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدصادق معتمدیان صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعبه مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند حضور یافت و رأی خود را در صندوق انداخت. 

استاندار خراسان‌جنوبی انتخابات را در نظام جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی و همبستگی مردم است. 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در مقطع کنونی و تلاش دشمنان جهت ناامید کردن مردم، بیان داشت: به مثابه سال‌های گذشته دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند. 

استاندار خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در این دوره با توجه به شرایط حساس کشور و تلاش‌های بی‌وقفه دشمن آحاد ملت وظیفه دارند به عنوان تکلیف در انتخابات شرکت کنند. 

معتمدیان خاطرنشان کرد: مردم کشور ایران همواره در مشارکت‌های سیاسی و حمایت از نظام حضور جدی داشتند و امروز نیز با حضور حداکثری خود در این فرایند تجدید میثاق با نظام خواهند داشت و دشمنان را ناامید خواهند کرد. 

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول