اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم با حضور در پای صندوق ها پاسخ دشمنان را می دهند

استاندار مرکزی گفت: امسال سال بسیار سختی برای مردم بود، مردم باید به این سختی ها که یکی از آن ترور شهید سردار سلیمانی بود با شرکت در پای صندوق های اخذ رای پاسخ دهند.

مردم با حضور در پای صندوق ها پاسخ دشمنان را می دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده صبح امروز با حضور در مدرسه حاج تقوی نژاد اراک اظهار کرد:  یکی از مولفه هایی که ایران تا امروز  به واسطه آن تثبیت شده و استمرار آن می تواند اقتدار ایران را در پی داشته باشد حضور مردم در صحنه های مختلف است.

وی تصریح کرد: مردم به وظیفه خود آشنا هستند وظیفه خود را در بزنگاه ها به خوبی اجرا کردند و امروز هم شاهد این حضور پرشور خواهیم بود.

استاندار مرکزی افزود: مردم وظیفه دینی و ملی خود را در حال انجام هستند، ما هم همه زمینه های لازم را برای حضور انقلابی آماده کردیم.

آقازاده بیان داشت: 25 هزار نفر در استان در حال خدمت به مردم هستند، مردم نیز باید وظیفه خود را که همان حضور و مشارکت و انتخاب آگاهانه است را درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: امید است این انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب باشد و امیدواریم همین گونه باشد.

استاندار مرکزی به مردم توصیه کرد در ساعات اولیه حضور پیدا کنند که با تراکم آخر شب با مشکل مواجه نشوند.

آقازاده با اشاره به حضور گسترده مردم در نخستین ساعات اولیه رای گیری گفت: شاخصه های مجلس قوی توسط مقام معظم رهبری بارها و بارها اعلام کرد، حضور مردم در پای صندوق رای می تواند به یک جمهوری اسلامی قوی منجر شود، حضور مردم صرف نظر از اینکه چه کسانی انتخاب می  شوند می تواند به قدرت اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور کمک کند.

وی گفت:  امسال سال بسیار سختی برای مردم بود که مردم باید به این سختی ها که یکی از آن ترور شهید سردار سلیمانی بود با شرکت در پای صندوق های اخذ رای پاسخ دهند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول