اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس دولت اصلاحات رای خود را به صندوق انداخت/ اینبار خبری از تکرار نبود

محمد خاتمی با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت. اما با توجه به فضای غالب در انتخابات، و نتیجه تَکرارهای قبلی در زندگی مردم و وضعیت معیشتی، ترجیح داد، اینبار دیگر تَکرارنکند.

رئیس دولت اصلاحات رای خود را به صندوق انداخت/ اینبار خبری از تکرار نبود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دقایقی قبل در انتخابات شرکت کرد.

رئیس دولت اصلاحات با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

 

به گزارش فارس، برخی نمایندگان مجلس هفته گذشته،‌ خبر داده بودند که محمد خاتمی طی ساعات پایانی تبلیغات برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصمیم دارد همچون انتخابات مجلس دهم کلیپی ویدئویی و یا بیانیه‌ای در حمایت از فهرست احزاب اصلاح‌طلب یا فهرست کارگزاران سازندگی و ترغیب مردم نسبت به رأی دادن به این لیست‌ها منتشر کند.

با وجود این اخبار، رئیس دولت اصلاحات تا ساعات پایانی تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم هیچ حمایتی از فهرست‌های گروه‌های اصلاح‌طلب صورت نداد و ترجیح داد در این دوره از انتخابات «تکرار» نکند.

دعوت رئیس دولت اصلاحات از مردم به رأی دادن به فهرست اصلاح‌طلبان موسوم به لیست امید در انتخابات مجلس دهم، برگرفته از ادبیات وی در کلیپ ویدئویی به «تکرار» معروف شده بود.

لازم به ذکر است حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران از تهیه فهرست انتخاباتی این حزب به توصیه خاتمی خبر داده بود،‌ اما محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هرگونه توصیه رئیس دولت‌های هفتم و هشتم در این باره را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول