اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حضور درخشان...

به گفته مسوولان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات، همدانی‌ها پرشور و درخشان در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات حاضر شدند.

حضور درخشان...

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت صبح امروز در یک‌هزار و ۲۸۷ شعب اخذ رأی آغاز شد. اخباری که تا کنون از رصد سراسر استان حاصل شده است حضوری پرشور در اقصی نقاط دالمومنین و دالمجاهدین پای صندوق‌های رأی در جریان است.

 

استاندار همدان رأس ساعت هشت صبح در یکی از شعب اخذ رأی در میدان آرامگاه بوعلی  رأی خود را به همراه همسرش به صندوق رأی انداخت.

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استانداری، ظاهرپورمجاهد معاون امور اقتصادی، حسین افشاری فرماندار همدان نیز استاندار را همراهی کردند.

حجت‌الاسلام جلال مرادی، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان و اعضای شورای هیأت نظارت بر انتخابات نیز در نخستین ساعت آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر و رأی خود را به صندوق رأی انداختند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در نخستین ساعات رأی‌گیری پای صندوق رأی حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

خبر رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان برای اصحاب رسانه  ثبت ۵۰ مورد پرونده تخلف انتخاباتی در همدان بود. اگرچه فرماندار هم گفت که تخلف انتخاباتی در همدان با تذکر حل شد.

مصطفی آزادبخت هم اولین فردی بود که در نشست خبری که در محل ستاد انتخابات استان همدان برگزار شد، حاضر و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. او خبر از حضور ۳۷ هزار نفر تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه در صندوق‌های رأی داد.

او همچنین اعلام کرد که تاکنون حضور مردم از پیش‌بینی‌ها ما بیشتر بوده و حتی مافوق تصور.

پس از معاون سیاسی استانداری همدان، آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان پس از بازدید از ستاد انتخابات در جمع اصحاب رسانه حضور یافت. آیت‌الله شعبانی فضای انتخابات استان همدان را از نظر اخلاقی بهتر از دوره‌های پیشین دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان رعایت اخلاق را پس از انتخاب شدن مهم‌تر دانست.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز پس از رأی دادن، در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پنج هزار نفر امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند.

فرماندار شهرستان همدان نیز در ستاد انتخابات شهرستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر خوب او برای اصحاب رسانه رخ ندادن تخلف انتخاباتی در سطح شهرستان بود. حسین افشاری اعلام کرد که استفاده از استامپ برای ثبت اثر انگشت بر روی تعرفه‌های رأی اجباری نیست.

در شهرستان‌های دیگر استان همدان نیز خبرهای رسیده حاکی است که امام جمعه و فرماندار شهرستان نهاوند رأی خود را در صندوق انداختند.

استاندار همدان نیز ساعت 11 صبح در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان حاضر شد و سخنان خود را بیان داشت. او میانگین مشارکت مردم در انتخابات 10 دوره گذشته را 60 درصد عنوان کرد و گفت: در دوره‌های گذشته میزان مشارکت مردم استان همدان همواره از میانگین کشوری بیشتر بوده است.

حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز تعداد تخلفات تا دو روز گذشته را 38 مورد عنوان کرد و گفت: از تخلفات شب گذشته می‌توان به نصب تعداد زیادی بنر در اماکن غیرمجاز اشاره کرد که البته جمع‌آوری شدند زیرا نباید بنر در نقاط غیرمجاز نصب شود.

فرماندار شهرستان بهار نیز از برگزاری انتخاباتی پر شور در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ خبر داد. خبر خوب احسان قنبری نیز عدم بروز تخلف در جریان انتخابات در این دو شهرستان مهم و حیاتی بود.

سیدمجید شماعی، فرماندار فامنین از برگزاری انتخابات با آرامش کامل در فامنین  خبر داد.

در ادامه آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس حوزه علمیه استان همدان از ستاد انتخابات استان همدان بازدید کردند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان نیز از جمع‌آوری ۸۵ بنر غیرمجاز در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ستادهای تبلیغاتی که اقدام به نصب بنرهای غیرمجاز در سطح شهر کردند، بنرهای غیرمجاز جمع‌آوری شد.

حسین عسگری افزود: پس از جمع‌آوری این بنرها تذکرات لازم به ستادهای داوطلبان داده شده است.

وقتی به پایان ساعات رأی گیری می‌رسیم، خبرها همگی از حضور هر چه بیشتر مردم در صندو‌ق‌های رأی پی‌می‌بریم. مردم به خوبی می‌دانند که امروز حضور به معنای ناامید کردن دشمنانی است که در روزها و سال‌ها هرآنچه توانستند انجام دادند. اما همه می‌دانند که دشمنان ناکام خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/ 89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول