اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حضور در انتخابات، جهاد فی سبیل الله است/مبارزه با دشمن تنها راه دفاع از انقلاب

امام‌جمعه اردکان بابیان اینکه مبارزه با دشمن تنها راه دفاع از انقلاب و نظام است، گفت: حضور مردم در انتخابات به‌نوعی جهاد فی سبیل الله است.

حضور در انتخابات، جهاد فی سبیل الله است/مبارزه با دشمن تنها راه دفاع از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اردکان همگام با سراسر کشور با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی برای انتخاب نماینده خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اولین انتخابات گام دوم انقلاب به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در ساعت اولیه آغاز رأی‌گیری با حضور دریکی از شعب اخذ رأی ضمن شرکت در انتخابات بابیان اینکه روز دوم اسفندماه روز جشن ایرانیان است، گفت: شرکت در انتخابات سرنوشت کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: مقام معظم رهبری و برخی از مراجع عظام تأکید کرده‌اند که حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و واجبی است که خدای متعال برای آن اجر و پاداش قرار داده است.

وی گفت: همه ما مردمی متدین و وظیفه‌شناس هستیم و از باب انجام این وظیفه و در کنار آن حضور در جشنی که می‌توانیم خودمان سرنوشت خود را با انتخاب و با حضور خود رقم بزنیم انشا الله که مردم ما با حضور پرشور و نشاط خود و انتخاب افرادی که برای مجلس شورای اسلامی صلاحیت‌دارند به پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایران کمک کنند.

شاکر بابیان اینکه در نگاه کلان هم بزرگان ما که اطلاع دارند به ما می‌گویند که امروز شرکت مردم در انتخابات، نوعی جهاد است، افزود: امروز همه دشمنان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و اسلام را تضعیف کنند لذا راه دفاع از این نظام، مبارزه با دشمنان است ازاین‌جهت می‌توانیم بگوییم که حضور مردم در انتخابات به‌واقع نوعی جهاد فی سبیل الله است.

امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: اگر مردم ما این مشارکت را به‌موقع داشته باشند و سرنوشت خودشان را به دست بگیرند نصرت الهی است و خدای متعال وعده داده است که اگر شما نصرت الهی داشته باشید خدای متعال هم شما را یاری می‌دهد.

وی در پایان گفت: امیدواریم بهترین‌ها برای ملت ایران رقم بخورد و مجلسی تأثیرگذار و پربرکت و پرمنفعت برای ملت ایران و انقلاب داشته باشیم.

فرماندار اردکان نیز با حضور دریکی دیگر از شعب اخذ رأی، ضمن انداختن رأی خود در صندوق گفت: 61 هزار و ۴۵۵ نفر در شهرستان اردکان واجد شرایط رأی دادن هستند.

بهروز شهابی زاد بابیان اینکه در حوزه انتخابیه اردکان ۶۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده است، اظهار داشت: قریب به ۴ هزار نفر برای اولین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند و رأی اولی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول