اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخاب کاندیدای اصلح به تشکیل مجلس انقلابی کمک می‌کند

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه امروز مردم باید نماینده اصلح خود را انتخاب کنند، گفت: مردم با انتخاب درست مجلسی انقلابی تشکیل دهند.

انتخاب کاندیدای اصلح به تشکیل مجلس انقلابی کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزاپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم آماده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه 3 هزا و 200 نفر برای صیانت از آرای مردم حضور دارند، عنوان کرد: آموزش‌های لازم در این حوزه با برگزاری 46 ساعت آموزش به ناظران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی خوبی بین هیأت اجرایی و نظارت وجود دارد، گفت: مشکلی در زمینه نظارت حتی در روستاها و صندوق‌های سیار نیز مشاهده نمی‌شود.

میرزاپور با بیان اینکه کار نظارت را جدی‌تر از گذشته آغاز کرده‌ایم، عنوان کرد: تا این ساعت استقبال باشکوهی از انتخابات صورت گرفته است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه مردم در زمان مناسب در سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، گفت: همواره مردم با حضور در پای صندوق‌های رای پشت نظام حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم باید نماینده اصلح خود را انتخاب کنند، گفت: مردم با انتخاب درست مجلسی انقلابی تشکیل دهند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول