اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

65 نفر از افراد بالای95 سال در استان مرکزی رای دادند

استاندار مرکزی گفت: در سه ساعت نخست روز انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۵ نفر از افراد بالای ۹۵سال رای خود را به صندوق آرا‌ ریختند.

65 نفر از افراد بالای95 سال در استان مرکزی رای دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات استان  مرکزی اظهار کرد: در سه ساعت نخست روز انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۵ نفر از افراد بالای ۹۵ سال رای خود را به صندوق آرا‌ ریختند و تا این ساعت 111 نفر معادل ۱۰ درصد از مردم استان مرکزی در انتخابات مشارکت کردند.
وی با بیان اینکه تمام شعب استان به صورت آنلاین فعال هستند، افزود: بر اساس تجارب انتخابات قبلی بیشترین مشارکت مردم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب است و به واسطه و تعامل میان  هیات بازرسی، نظارت و اجرایی تمام تمهیدات لازم به منظور حضور یکپارچه و گسترده مردم در استان اندیشیده شده است.
 ۱۹ بازرس ویژه وزارت کشور در استان حضور دارند

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز گفت: ۱۲هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان ها و یک هیات هیات بازرسی در استان مرکزی فعال هستند و در حال حاضر ۷۹۷ بازرس استانی و ۱۹ بازرس ویژه وزارت کشور  در تمام شعب و سطح استان حضور دارند.
سعید فرخی با بیان اینکه سامانه جامع انتخابات هم در استان فعال است، افزود: تعداد کمی از صندوق ها به دلیل شرایط نامساعد جوی با تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون نیز به غیر از تخلفات برخی از داوطلبین در ارتباط با فضای مجازی  هیچگونه تخلفی گزارش نشده است و باید اذعان داشت که تخلفات در فضای مجازی عمومیت دارد و مربوط به جناح خاصی نیست.
وی تاکید کرد: امید است با رعایت تمام قوانین  و مقررات شاهد یک انتخابات پرشکوه و حماسی از سوی مردم باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول