اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باز بودن تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌شرقی/هیچ راه بسته ای برای برگزاری انتخابات نداریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است، گفت: هیچ راه بسته‌ای برای برگزاری انتخابات نداریم.

باز بودن تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌شرقی/هیچ راه بسته ای برای برگزاری انتخابات نداریم

اروجعلی علیزاده امروز در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

وی افزود: با تلاش اکیپ‌های بازگشایی مسیر راهداری استان تا آخر وقت دیشب تمامی راه‌های روستایی در شهرستان‌های بستان‌آباد، هشترود، چاراویماق و ورزقان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی و به شبکه حمل و نقل جاده‌ای استان ملحق شدند تا برای برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه در بخش راه مشکل وجود نداشته باشد.

علیزاده، از استقرار همکارانش در سطح راه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 600 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین با یک‌هزار و 200 نفر از پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح جاده‌های آذربایجان‌شرقی مستقر بوده و در آمادگی کامل می‌باشند تا در صورت بارش‌های احتمالی عکس‌العمل لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، به همکاری‌های صورت گرفته با اداره تحت مدیریتش تاکید کرد و گفت: از دستگاه‌های مستقر در سطح جاده‌های استان 380 دستگاه متعلق به خود راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی می‌باشد و 50 دستگاه نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، ارتش و جهاد نصر تامین شده و مابقی به صورت اجاره در اختیار راهداری قرار گرفته است.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، احتمال بارش را براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بعید دانست و اظهار داشت: پیش‌بینی شده امروز در سطح استان شاهد هوای خوبی باشیم اما در صورت بارش‌های احتمالی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی آمادگی کامل برای مدیریت این نعمت خدادادی جهت برگزاری انتخاب پورشور با ممانعت از بسته شدن راه‌های اصلی و فرعی را فراهم آورد.

گفتنی است، آذربایجان‌شرقی با 14 هزار کیلومتر که 10 هزار کیلومتر آن راه روستای و 4 هزار کیلومتر باقی مانده راههای اصلی، فرعی، آزاد راه و بزرگراه را شامل می شود یکی از پر راه‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/60014/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول