اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسانی که در انتخابات رای آوردند باید برای مردم کار کنند

امام جمعه زنجان با بیان اینکه پس از انتخابات کسانی که در انتخابات رای آورده و پیروز شدند باید در راستای کار و تلاش برای مردم همت کنند، گفت: چه کسانی که پیروز شدند و چه کسانی پیروز نشدند به تکلیف عمل کردند و طبق فرمایش رهبری روز پس از انتخابات، روز بردباری و مهربانی باشد.

کسانی که در انتخابات رای آوردند باید برای مردم کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه سوم اسفند ماه یکی از ننگین روزهای دخالت انگلیس در کشورمان است، اظهار کرد: در این روز با حمایت‌های انگلیس یکی از بی‌لیاقت‌ترین شاهان در کشورمان به قدرت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به روز ششم اسفند ماه اشاره کرد و گفت این روز یادگاری از شهیدان رجایی و باهنر است که روز تربیت اسلامی است.

وی به هشتم اسفند ماه سالروز شهادت شهید ذاکری اشاره کرد و گفت: شهید و شهادت سر منشاء خیرات و برکات است و ما آن را به عینه در شهادت سردار دلها سلیمانی دیدیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه امروز هم مردم کشورمان در راستای مردم سالاری دینی، تحقق مردمسالاری و در راستای عمل به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری در صحنه‌ها حاضر شدند، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های انقلاب تو دهنی بزرگ به دشمنان نظام و انقلاب است.

امام جمعه زنجان به توصیه مقام معظم رهبری در تشکیل ایران قوی اشاره و ادامه داد: انتخابات یکی از راه‌های انتخاب افراد توانمند و لایق برای مجلس است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان متعدد تاکید کردند که مسئله بعدی پس از انتخابات است، افزود: اجرای مر قانون در انتخابات از تاکیدات رهبری است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پس از انتخابات کسانی که در انتخابات رای آورده و پیروز شدند باید در راستای کار و تلاش برای مردم همت کنند، تصریح کرد: چه کسانی که پیروز شدند و چه کسانی پیروز نشدند به تکلیف عمل کردند و طبق فرمایش رهبری روز پس از انتخابات، روز بردباری و مهربانی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: بردباری و مهربانی عاملی برای جلوگیری و پیشگیری کننده از اتفاقات پس از انتخابات است.

وی با بیان اینکه چه کسانی که پیروز و چه کسانی که رای نیاوردند باید بدانند که پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و همه باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: باید این نکته هم مورد توجه قرار گیرد که کسانی که پیروز شدند باید بدانند که همه با تکلیف عمل کرده‌اند و این لطف و اراده مقام معظم رهبری بوده است و نباید اخلاق انتخاباتی را فراموش کنیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه چه کسانی که خوشحال از پیروزی هستند و چه کسانی که رای نیاوردند باید بدانند که تلاش خود را در راستای تحقق مردمسالاری دینی انجام داده‌اند، افزود: کسانی که رای آوردند باید بدانند که نماینده تمام مردم ایران هستند و باید برای همه مردم استان و کشور تلاش کنند.

امام جمعه زنجان با توصیه به افراد پیروز انتخابات گفت: افراد پیروز تا ورود به مجلس ۱۰۰ روز فرصت خواهند داشت و باید در این مدت قوانین را یاد بگیرند و از نمایندگان قبلی راه و روش خدمت به مردم را یاد بگیرند.

انتهای پیام/ ۲۳۰۸/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول