اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نمایندگان استان یزد را با مشارکت حماسی در انتخابات به مجلس بفرستیم

استاندار یزد یکی از عوامل شاخص بودن نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی را پشتوانه قوی مردمی با مشارکت حداکثری و حماسی مردم این دیار برای دفاع از منافع استان و کشور در مجلس دانست.

نمایندگان استان یزد را با مشارکت حماسی در انتخابات به مجلس بفرستیم

به گزارش خبرنگارفارس در یزد، محمدعلی طالبی پس از انداختن رأی خود در صندوق اظهار داشت: می‌خواستم در مسجد روضه محمدیه در کنار مردم رأی بدهم و وارد صف شدم و دقایقی معطل شدم ولی برایم حضور مردم در ساعات اولیه اخذ رأی بسیار دلپذیر بود.

استاندار یزد افزود: قبل از شروع ساعت برگزاری انتخابات از چند شعبه اخذ رأی شهرستان تفت بازدید کردم و حضور مردم تفت قبل از شروع انتخابات دلگرم کننده بود وقطعا امروز مشارکت خوب مردم استان یزد را در انتخابات خواهیم دید.

*انتخابات روز نتیجه گیری از شش ماه تلاش عوامل انتخابات است

طالبی گفت: امروز روز نتیجه گیری از شش ماه تلاش و زحمات عوامل اجرایی انتخابات و نظارت است و زمان زیادی صرف تمهدید انتخابات و مقدمات برگزاری از آذرماه تا کنون شده است و فراز و فرودهای زیادی را داشته ایم و شیرینی ها و تلخی های زیادی را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: امروز روزی هست که مزد همه خستگی ها را با مشارکت خوب مردم دریافت می کنیم و برای ما حضور حداکثری مردم مهم است و امیدواریم ان شاء الله پیام مشارکت حداکثری مردم از صندوق های رأی که نشانه اتحاد و همدلی مردم برای آینده استان است بیرون بیاید.

*رأی مردم پشتوانه خوبی برای نمایندگان مجلس است

استاندار یزد رأی مردم را یک پشتوانه خوبی برای نمایندگان مجلس برای ایفای وظایف و دفاع از منافع استان و منافع ملی دانست و تصریح کرد: استان یزد به عنوان یکی از استان های همیشه در صحنه در طول انقلاب بوده است و امیدواریم نمایندگانش بتوانند با رأی حداکثری در مجلس حضور بیایند.

طالبی در خصوص شایعه پراکنی دشمنان در زمینه انتخابات اذعان کرد: دشمن همه برنامه ریزی هایش برای توقف حرکت انقلاب است و هنگامی که با شکست مواجه می شود به تروریسم آشکار دولتی و شهادت سردار قاسم سلیمانی دست می زند.

وی تصریح کرد: دشمن همه تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات انجام می دهد تا به دنیا القا کند این نظام از پشتوانه مشارکت مردم خالی شده است و یا مشروعیت مردمی ندارد.

*برخورداری کشورهای مهد دموکراسی از مشارکت زیر 50 درصد مردم در انتخابات

استاندار یزد اظهارکرد: کشورهایی که به عنوان الگوی دموکراسی از آنان یاد می شود و یا امور جاری آنان مبتنی بر انتخابات است ولی آمار مشارکت زیر 50 درصد است اما وقتی بحث نظام جمهوری اسلامی می شود دشمنان درصدد مشارکت محدود مردم هستند که القا کنند این نظام از مشارکت کمی برخوردار است و مشروعیت مردمی خود را از دست داده است.

طالبی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی مردم ما احساس مسؤولیت می کنند که در صحنه بیایند و پای نظام و انقلاب بایستند و همانطور که ما در خیلی از مناسبت های قبلی حضور آنان را دیده ایم این انتخابات صحنه ای است که مردم با جدیت و با عشق و علاقه و انگیزه حضور می یابند و تأثیر آن را به صورت جدی خواهیم دید.

وی تأکید کرد: در معادلاتی که دشمنان در مورد ایران طرح ریزی کردند این حضور و مشارکت مردم در انتخابات خنثی کننده بسیاری از برنامه های آنان خواهد بود و راه ما هموارتر از گذشته دنبال خواهد شد.

استاندار یزد گفت: من به مردم عزیز عرض می کنم که همه تمهیدات لازم برای حضور و ثبت رأی آنان فراهم شده و عوام اجرایی، نظارت و حفاظت همه شرایط را برای صیانت از رأی مردم فراهم کرده اند.

طالبی اظهار امیدواری کرد: جلوه مشارکت مردم را با حضور حماسی خواهیم دید و مسؤولیت ما با این انتخابات به پایان نمی رسد و نمایندگان انتظار و توقع حمایت مردم در فرایندهای بعدی و حضور در مجلس را دارند و مسؤولان استان هم انتظار تداوم همدلی و تقویت و همدلی بین همه نخبگان را خواستارند.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول