اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تعیین سرنوشت کشور با حضور مردم در انتخابات رقم می‌خورد

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی حضور مردم را عامل تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: مردم می‌دانند برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات حضور یابند.

تعیین سرنوشت کشور با حضور مردم در انتخابات رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آشخانه حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با حضور دریکی از شعب اخذ رأی در این شهرستان، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این حضور خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و مردم ما طی چهل سال نخست انقلاب تجربه حضور در انتخابات را کسب کرده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی همچنین این تجربه مردم‌سالاری دینی را ارزشمند و کافی توصیف کرد و افزود: مردم به‌نظام جمهوری اسلامی اطمینان دارند و می‌دانند برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات حضورداشته باشند.

وی تأکید کرد: لازمه تعیین سرنوشت جامعه شرکت در انتخابات است و تاکنون نیز انتخابات‌ها در کشور باشکوه خاصی برگزارشده و نشان از حاکم شدن اراده ملی و مردم در جامعه است.

جعفری ادامه داد: این حاکم شدن اراده ملی باعث انسجام، وحدت و همراهی در مسائل داخلی شده و در روابط خارجی کشور باعزت، حکمت و مصلحت همراه بوده و قطعاً حضور پرشور مردم علاوه بر به رخ کشیدن اقتدار نظام، باعث می‌شود تا سیلی محکمی به بدخواهان نظام و معاندین از سوی مردم زده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول