اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتخاب اصلح رکن تشکیل مجلسی کارآمد و قوی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق‌های رای برای انتخاب افراد کارآمد و قوی آرای خود را انداختند یا می‌اندازند تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

انتخاب اصلح رکن تشکیل مجلسی کارآمد و قوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری اظهار کرد: ملت ایران در یک هفته اخیر دو آزمون را در حال پشت سرگذاشتن هستند که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن با افتخار طی کردند و دیگری انتخابات است.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق‌های رای برای انتخاب افراد کارآمد و قوی آرای خود را انداختند یا می‌اندازند تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: البته در انتخابات تنها حضور کفایت نمی‌کند و با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل بدهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: دشمنان بدانند که امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکتی حداکثری را رقم زدند.

محمدی‌لائینی گفت: آمریکایی‌ها اثبات کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد حرف خود را با زبان زور به انان نشان داد.

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت در مناسبت‌ها از جمله انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن زبان دیگری است که دشمنان را بشدت خشمگین می‌کند.

امام جمعه ساری با اشاره به پیش رو بودن روز امور تربیتی گفت: کمیت زندگی مهم نیست بلکه در این رابطه آنچه مهم است کیفیت زندگی و اینکه چگونگی زندگی اسلامی همراه با ارزش‌های انقلاب ارتباط برقرار بکنیم.

انتهای پیام/86018/ع/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول