اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توصیه‌های نامزد انصرافی مطرح اصفهان درباره تشکیل مجلس قوی

کاندیدای سابق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم نتیجه آرا هر چه باشد برای مجلس شورای اسلامی قدم بزرگی در جهت گام دوم انقلاب اسلامی برداشته شود.

توصیه‌های نامزد انصرافی مطرح اصفهان درباره تشکیل مجلس قوی

محمود معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح علت انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس اظهار داشت: همانطور که قبلاً طی بیانیه‌ای دلیل انصراف خود از نامزدی یازدهمین دوره مجلس شورای را در جهت مصالح انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردم، ترجیح دادم برای کمک به تجمیع هرچه بیشتر آرای انقلابیون، از کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی این تصمیم را عملی کنم.

این کاندیدای سابق یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار داشتم دیگران هم که به طور انفرادی یا در لیست‌های متفرقه حضور دارند،به جهت مصالح انقلاب و تشکیل مجلسی با آرای قوی،  انصراف بدهند و یک مقدار مردم را از سردرگمی و پراکندگی آرا نجات بدهند و وضعیت تجمیع آرا را بهبود بخشند؛ حالا امیدوارم نتیجه آرا هر چه باشد برای مجلس شورای اسلامی قدم بزرگی در جهت گام دوم انقلاب اسلامی برداشته شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در این ۴۰ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف رسیده است این بخش از ایراداتی هم که به جهت ناکارآمدی بخشی از مسؤولان کشور و به ویژه بخشی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است و امید است در این مجلس آینده این ایرادها هم مرتفع شود و نمایندگان شایسته و انقلابی، متدین، کارآمد و شجاع  انتخاب شوند.

معلمی در پایان تصریح کرد: از همه افرادی که مایل بودند به بنده رأی دهند درخواست دارم در انتخابات حضور مؤثر داشته باشند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حتماً از حقوق کامل خود استفاده کرده و در حوزه انتخابیه اصفهان به طور کامل به وحدت مجمع نیروهای انقلاب رای دهند.

انتهای پیام/63086/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول