اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات، میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی کشور است

امام جمعه قیدار به برگزاری انتخابات یازدهم مجلس اشاره کرد و گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شــورای اسلامی میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران است و امروز دوست و دشمن چشمشان به انتخابات ایران است.

انتخابات، میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر خمیرمایه تقوا را دو اصل اعلام و اظهار کرد: یاد خدا یعنى توجه به مراقبت دائمى اللَّه و حضور او در همه جا و همه حال و توجه به دادگاه عدل خداوند یعنی توجه به دو اصل مبدأ و معاد از دیگر شاخصه‌های تقوا هستند.

امام جمعه قیدار به قرار گرفتن در آستانه دو ماه رجب و شعبان اشاره و تصریح کرد: این دو ماه‌ از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین فرصت برای خودسازی، توبه و بازگشت به بندگی خداست.

وی به انتشار وصیت‌نامه شهید سلیمانی اشاره و بر ضرورت توجه به این وصیت‌نامه تاکید کرد و افزود: این وصیت‌نامه باید برای مردم تبیین شود.

موسوی به برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شــورای اسلامی میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران است و امروز دوست و دشمن چشمشان به انتخابات ایران است.

امام جمعه قیدار تاکید کرد:  آنچه ســایه جنگ را، در طول این سال‌ها از سر این کشــور رفع کرده، حضور مردم است و مهمترین مظهر این حضور، انتخابات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروز شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح در حقیقت تجدید بیعت با انقلاب، بیعت با امام و تجدید میثاق با شهدا و بیعت با خدا و رسول خداست (ص) است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول